توضیح زاکانی درباره انتصابات جدید در شهرداری تهران

شهردار تهران با اشاره به انتصابات جدید در شهرداری این کلان‌شهر، گفت: ما عهد بسته بودیم که با کار جهادی فارغ از هیاهوی سیاسی و گمانه‌زنی‌ها بتوانیم امور را با جدیت بیشتری پیش ببریم، لذا سال گذشته تمام احکام مدیران را یک‌ساله صادر کردیم تا بتوانیم در این مدت عملکرد مدیران را ارزیابی کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علیرضا زاکانی در حاشیه افتتاح عملیات ادامه بزرگراه یادگار امام (ره)، اظهار کرد: در سال جاری ۴.۷ کیلومتر بزرگراه شهید بروجردی تکمیل خواهد شد و در یک برنامه ۲۴ ماهه پنج کیلومتر از ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) نیز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان این‌که با ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع و وزارت آموزش‌وپرورش تفاهم‌هایی انجام داده‌ایم و بخش اول کار انجام می‌شود، تصریح کرد: با ارتش نیز جلسات زیادی برگزار کردیم و تفاهم‌های اولیه صورت گرفته است که امیدواریم در ۲۴ ماه این پروژه یادگار امام (ره) نیز تکمیل شود و گشایشی در ترافیک غرب تهران داشته باشیم.

شهردار تهران با بیان این‌که کارگروهی تشکیل شده و روی توسعه جنوبی بزرگراه یادگار امام (ره) مطالعات را انجام خواهد داد، گفت: از آنجایی که در مسیر توسعه جنوبی بزرگراه املاک ریزدانه وجود دارد، امیدواریم بتوانیم با تملک، بزرگراه یادگار امام (ره) را تا پل شهید کاظمی پیش ببریم تا شاهد کاهش ترافیک باشیم.

زاکانی با بیان این‌که همزمان بر توسعه مترو و اتوبوس هدف‌گذاری کردیم، ادامه داد: قرار است ۲۲۰۰ اتوبوس به ۵۵۰۰ دستگاه تبدیل شود تا گشایش جدی در حوزه حمل‌ونقل داشته باشیم.

وی در مورد انتصابات جدید در شهرداری تهران، گفت: ما عهد بسته بودیم که با کار جهادی و شبانه‌روزی، فارغ از هیاهوی سیاسی و گمانه‌زنی‌ها بتوانیم امور را با جدیت بیشتری پیش ببریم، لذا سال گذشته تمام احکام مدیران را یک‌ساله صادر کردیم تا بتوانیم در این مدت عملکرد مدیران را ارزیابی کنیم.

کد خبر 600005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.