خدمات ارائه‌شده در باغ بانوان؛ زمینه‌ساز نشاط شهروندان

شهردار تیران گفت: باغ بانوان شهرداری، مکانی امن برای شادی و نشاط دختران و زنان شهر و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی است.

حسن حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: باغ بانوان شهرداری، مکانی امن برای شادی و نشاط دختران و زنان شهر و اجرای فعالیت‌های فرهنگی ورزشی این قشر است و تمام سال به ویژه تعطیلات تابستان پذیرای گروه‌های ورزشی و زنان و دختران است.

وی افزود: باغ بانوان شهرداری در محیطی به مساحت نزدیک به ۵۰۰۰ مترمربع ساخته شده و به عنوان یکی از مکان‌های مهم تفریحی و فرهنگی شهر مطرح است.

شهردار تیران با بیان اینکه احداث باغ خانواده در محیطی به مساحت ۱۲ هکتار در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، خاطرنشان کرد: باغ بانوان شهرداری تیران، مکانی امن برای شادی و نشاط دختران و زنان شهر و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی است.

حجتی تصریح کرد: با توجه به اصلاحات و اقدامات عمرانی انجام شده ازجمله نصب سایه‌بان در این باغ، امکان بهره‌برداری بیشتر و رفاه حال شهروندان فراهم شده است. نصب سایه‌بان در بخشی از این باغ موجب شده تا گرمای هوا و نور خورشید مانعی برای بهره‌برداری نباشد و جشن‌ها و برنامه‌های عمومی در این مکان برگزار شود.

وی گفت: محیطی بانشاط در ساعات صبح و عصر برای زنان قابل استفاده است و امکان بهره‌برداری با پیش‌بینی زمان قبلی برای فعالیت‌های گروهی و رویدادهای فرهنگی و هنری وجود دارد.

شهردار تیران افزود: مؤسسات و تشکل‌های مردمی امکان دریافت خدمات در این باغ را دارند و زمینه ارائه فعالیت و خدمات فرهنگی برای این مراکز به مراجعان تسهیل شده است.

کد خبر 600001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.