روز سرنوشت‌ساز نامزدهای ریاست فوتبال ایران

یک جلسه سرنوشت‌ساز با حضور اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون، تکلیف ترکیب نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال را روشن می‌کند.

به گزارش ایمنا، کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال، امروز با حضور تمام افراد آخرین جلسه خود را برای نهایی کردن اسامی نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال در هشتم شهریورماه انجام خواهد داد که موضوع استعلام از نهادهای مربوطه نیز بحث اصلی این جلسه خواهد بود.

نتیجه این جلسه از طریق دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران به فیفا اعلام خواهد شد تا انتخابات فدراسیون فوتبال ایران، وارد شرایط اجرایی بشود.

به گفته «حبیبی» عضو کمیته بدوی، استعلام درمورد تمام نامزدهایی است که برای پست‌های مختلف نام‌نویسی کرده‌اند؛ افرادی که قصد ریاست، عضویت در هیئت رئیسه و نیابت رؤسا را دارند و برای حضور آن‌ها در انتخابات از نهادهای سه‌گانه استعلام گرفته شده و در نهایت صلاحیت آن‌ها تأیید یا رد خواهد شد.

پیش از این، شایعاتی درباره رد صلاحیت سه چهره مشهور در پست‌های مختلف انتخاباتی شنیده شده بود که هیچ‌کدام به صورت رسمی تأیید یا رد نشدند؛ همچنین روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه هر سه نامزد انتخابات مورد تأیید قرار گرفته و اسامی آن‌ها به فیفا اعلام شده است، به انتشار رسیده بود که البته با صحبت‌های یکی از اعضای کمیته بدوی و تاکید او به ارسال لیست بعد از جلسه امروز مشخص است که آن صحبت‌ها چندان درست نبودند. با این حال می‌شود امیدوار بود که با توجه به شهرت هر سه نامزد حاضر در انتخابات فدراسیون، هر سه نفر وارد فاز رقابتی نهایی برای جلب حداکثر آرا در این انتخابات بشوند.

میرشاد ماجدی (سرپرست فدراسیون)، مهدی تاج (رئیس پیشین فدراسیون) و عزیزالله محمدی (رئیس پیشین سازمان لیگ) سه نامزدی هستند که قرار است یکی از آن‌ها در روز هشتم شهریورماه ریاست فدراسیون فوتبال را به صورت رسمی و با جلب رأی از مجمع فدراسیون فوتبال به دست بیاورد.

فوتبال ایران در حساس‌ترین شرایط و در یک بازه زمانی دشوار و فشرده خود را آماده رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ می‌کند و تلاطم‌هایی که در ماه‌های گذشته رخ داده، به احتمال زیاد تأثیر خود را روی نتیجه نهایی تیم ملی در رقابت‌های پیش رو خواهد گذاشت. با این حال تنها استقرار یک مدیریت مطمئن و قاطع می‌تواند کمی ثبات و قاطعیت را به فوتبال ایران برگردانده و شرایط را بهتر کند.

منبع: ورزش سه

کد خبر 600000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.