مردم زمان سفر اربعین را مدیریت کنند

معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بازدید از پایانه‌های مرزی غرب کشور دقایقی پیش با پرواز عمومی وارد استان کرمانشاه شد و از سوی استاندار و جمعی از مدیران ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه سفر اربعین باید ارزان و راحت انجام شود اظهار کرد: اگرچه اربعین یک حرکت مردمی است و ما باید مردمی بودن آن را حفظ و تقویت کنیم اما دستگاه‌های اجرایی موظف به تسهیل‌گری برای سفر اربعین هستند و آنچه از دستشان ساخته است باید انجام بگیرد.

وی افزود: از مردم خواهش جدی دارم که زمان سفر اربعین را مدیریت کنند.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم عزیز هم پیش از روز اربعین و هم بعد از آن می‌توانند به این سفر مشرف شوند، ادامه داد: در تمام مرزها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی فراهم شده است لذا از مردم می‌خواهیم که از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه‌ها عبور کنند.

مخبر با بیان اینکه به دلیل گرمای هوا بهتر است توقف زائران حداقلی باشد، گفت: برای مسائل بهداشتی و سایر موضوعات، ستاد اربعین اقدامات بسیاری هم در داخل و هم بیرون کشور انجام داده است و البته خود مردم هستند که باید بتوانند با برنامه‌ریزی و تدارک درست از این برنامه استفاده کنند.

کد خبر 599987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.