معابر سبزه‌میدان تبریز آسفالت شد

جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز از اهتمام شهردار تبریز برای آسفالت‌ریزی معابر سبزه‌میدان پس از دو دهه وقفه خبر داد و گفت: آسفالت‌ریزی اساسی معابر سبزه‌میدان پس از رفع مشکلات و زیرسازی توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری انجام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، سامان احمدزاده در بازدیدی که به همراه یاسین بجانی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر و جواد صدیقی، معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از پروژه‌های عمرانی مناطق و سازمان‌ها انجام داد، اظهار کرد: آسفالت‌ریزی اساسی سبزه‌میدان که بیش از دو دهه به‌دلیل مشکلات آسفالت‌ریزی به تعویق افتاده بود، در دوره مدیریت جدید شهرداری و با اهتمام شهردار تبریز پس از رفع مشکلات و زیرسازی پروژه توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر سبزه‌میدان با هدف رفع مشکلات ترافیکی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر هنگام بارش‌های باران و برف در حال انجام است.

جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح فلاحی، گفت: تقاطع غیرهمسطح فلاحی با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در دست اجرا است که تلاش داریم پیش از زمان‌بندی اعلام‌شده به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی با توجه به ارتباط آن با کیفیت زندگی شهروندان حائز اهمیت است و با اجرای آنها مشکلات شهری و ترافیکی رفع می‌شود.

کد خبر 599959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.