آیت الله ناصری از مبلغین امام زمان(عج) بود

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز آیت الله ناصری را یکی از مبلغان امام زمان (عج) دانست و گفت: این شخصیت در طول عمر خود جامعه اصفهان را هدایت کرد، در صدا و سیما و رادیو معارف نیز از سخنرانی‌های او استفاده می‌شد و کمتر شخصیتی سراغ داریم که در دوران حیات خود کارهایی به این وسعت انجام داده باشد.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص فضائل اخلاقی آیت الله ناصری اظهار کرد: إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ، خدا آیت الله ناصری را با محمد (ص) و آل محمد (ص) محشور کند، شخصیت ایشان در ابعاد مختلف قابل بررسی است زیرا از یک شخصیت بزرگ و جامع‌الاطراف از نظر فقه و تحقیق در مسائل فقه و احکام اسلام بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های کم نظیر این شخصیت در بعد مسائل عرفانی و معرفتی افزود: وی از شاگردان مرحوم قاضی و بزرگان نجف بود همچنین شخصیتی با این عظمت و علم و عرفان از بعد مسائل اجتماعی در بین مردم و دردمند آنها بود و دلیل این مدعا را می‌توان ماه مبارک رمضان و در غیر آن ایام در مسجد کمر زرین بیان کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، آیت الله ناصری را دارای روحیه علاقه‌مند به حضرت مهدی (عج) معرفی کرد و گفت: می‌توان گفت یکی از مبلغان امام زمان (عج) آیت الله ناصری بود، از نظر مسائل حکومتی و سیاست نیز علاقه شدیدی به امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری داشت که باعث انس و ارتباطی با معظم‌له شده بود.

وی آیت الله ناصری را یک شخصیت جامع از نظر سیاسی، فرهنگی، دینی، عرفانی فقه و فقاهت و حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب توصیف کرد و یادآور شد: این شخصیت برجسته در طول عمر خود جامعه اصفهان را هدایت کرد، در صدا و سیما و رادیو معارف نیز از سخنرانی‌های او استفاده می‌شد و کمتر شخصیتی سراغ داریم که در دوران حیات خود به این وسعت برای اسلام کار انجام داده باشد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز رحلت این عالم را فقدانی برای اسلام و جامعه مسلمین دانست و ادامه داد: این عزای بزرگ را به مردم اصفهان، حوزه‌های علمیه، بیت شریف و خانواده و نزدیکان آیت الله ناصری تسلیت عرض می‌کنم.

وی علاقه شدید این شخصیت بزرگ به امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را ناشی از امامت و ولایت‌پذیری او دانست و گفت: وی با قدرت تشخیص خود رهبر معظم انقلاب را به عنوان یک معیار درست و صحیح معرفی می‌کرد و این تبعیت از ولایت و تاکید به مردم برای وحدت حول محور ولایت و حاکمیت دینی از خصلت‌های ویژه ایشان در جلسات خصوصی و عمومی بود که آیت الله ناصری را مقبول همه اقشار جامعه می‌کرد.

کد خبر 599952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.