اعمال محرومیت توخل در بازی با لسترسیتی!

با اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس، توماس توخل در بازی این هفته تیمش برابر لسترسیتی محروم است و کنار زمین حضور نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اتحادیه فوتبال انگلیس تأیید کرده است که توماس توخل این هفته در مقابل لستر محرومیت یک بازی خود را سپری خواهد کرد.

وقتی چلسی بعدازظهر شنبه در استمفوردبریج از روباه‌ها استقبال کند، توخل در قسمت فنی خود حضور نخواهد داشت. اتحادیه فوتبال انگلیس فاش کرد که پس از حضور مقابل لیدز در الند رود، سرمربی آبی‌ها باید این هفته را از روی سکوها تماشا کند و باید ۳۵ هزار پوند جریمه برای رفتارش پس از تساوی ۲-۲ مقابل تاتنهام بپردازد.

توخل از دریافت چنین مجازاتی با توجه به این واقعیت که آنتونیو کونته از محرومیت یک بازی مشابه فرار کرده است، احساس ناراحتی می‌کند. اگرچه سرمربی تاتنهام نیز به خاطر نقش خود در درگیری بین این دو نفر، مجبور به پرداخت جریمه شده است.

بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس درمورد محرومیت توخل به شرح زیر است: «سرمربی اعتراف کرد که رفتار او پس از سوت پایان بازی لیگ برتر مقابل تاتنهام در یکشنبه چهاردهم آگوست ۲۰۲۲ نادرست بود. پس از آن یک کمیسیون تنظیم مقررات مستقل به او دستور داد تا ۳۵ هزار پوند جریمه پرداخت کند و برای یک جلسه محروم می‌شود.»

توماس توخل علیه این تحریم‌ها درخواست تجدیدنظر داد، اما امروز هیئت استیناف آن را رد کرد. او برای اینکه بتواند به بخش فنی خود بازگردد، نیازی به صبر طولانی نخواهد داشت. علی‌رغم غیبت در دیدار شنبه لستر، سه‌شنبه شب زمانی که آبی‌ها در سنت مری به مصاف ساوتهمپتون بروند، او به کنار زمین بازخواهد گشت.

کد خبر 599906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.