اعتراض باشگاه سپاهان به تخلفات گسترده در ورزشگاه خانگی گل‌گهر +فیلم

باشگاه سپاهان به تخلفات گسترده در ورزشگاه شهیدسلیمانی سیرجان در جریان دیدار برابر گل‌گهر اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه شهیدقاسم سلیمانی سیرجان، تیم‌های فوتبال گل‌گهر و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال ایران به‌مصاف یکدیگر رفتند.

اما گویا با وجود اینکه سازمان‌لیگ اعلام کرده بازی‌ها باید با ۳۰ درصد ظرفیت حضور تماشاگران برگزار شود گل‌گهری‌ها با تعداد بیشتری روی سکوها حضور پیدا کرده‌اند که این ماجرا باعث اعتراض باشگاه سپاهان شد.

اطلاعیه باشگاه سپاهان در این خصوص به شرح زیر است:

در حالی که طبق اعلام قبلی در دیدارهای لیگ برتر تنها ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به هواداران ارزشمند فوتبال باید اختصاص داده شود، متأسفانه شاهد هستیم ورزشگاه سیرجان به‌صورت کامل و ۱۰۰ درصد گنجایش تکمیل شده است.

این درحالی است که باشگاه سپاهان با احتساب ظرفیت ۳۰ درصدی اقدام به اعزام هواداران فهیم خود به سیرجان کرده و اگر بنا بر تغییر مقررات یک‌شبه بود، سپاهان نیز با احتساب گنجایش ۱۰۰ درصدی اقدام به اعزام هوادار برای این بازی می‌کرد.

نکته قابل‌تامل و تأسف‌بار دیگر این است که سکوهای پشت نیمکت سپاهان به هواداران گل‌گهر اختصاص داده شده که این مسئله خلاف آئین‌نامه برگزاری مسابقات است.

متأسفانه باشگاه گل‌گهر در این دیدار مرتکب تخلفات متعددی شده و باشگاه سپاهان حق اعتراض به این شرایط ناعادلانه را برای خود محفوظ می‌داند.

در ادامه فیلمی که باشگاه سپاهان از ورزشگاه خانگی گل‌گهر منتشر کرده را نیز تماشا می‌کنید:

کد خبر 599890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.