افتتاح بلوار امام رضای شهر امامزاده عبدالله (ع)

بلوار امام رضا (ع) شهر زیارتی و سیاحتی امامزاده عبدالله (ع) آمل با اعتباری بر ۱۲۰ هزار میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در سومین روز از هفته دولت با حضور نماینده مردم آمل در مجلس، فرماندار ویژه آمل، امام جمعه شهر امامزاده عبدالله (ع)، شهردار و اعضای شورای شهر بلوار امام رضا (ع) هر امامزاده عبدالله (ع) افتتاح شد.

مهدی حسن‌نژاد، شهردار امام زاده عبدالله (ع) در این مراسم با اشاره به اینکه شهر امامزاده عبدالله متشکل از سه منطقه کاسمده، اسکومحله، اسپند است، اظهار کرد: تاکنون برای توسعه شهری و بازگشایی خیابان‌ها و معابر اقدامات اساسی و مهمی انجام و به اتمام رسید.

وی با تاکید بر اینکه همچنان با توجه به جایگاه این شهر به لحاظ سیاحتی و زیارتی در مازندران نیاز به توسعه بیشتری است، گفت: در اقدامی از سوی شهرداری و دغدغه اعضای شورای شهر بلوار ۳۵ متری امام رضا (ع) این شهر تعریض و زیرسازی و آسفالت شد.

شهردار امامزاده عبدالله تصریح کرد: این پروژه با ۷۰۰ متر از بلوار ۳۵ متری امام رضا (ع) در بخش امامزاده عبدالله و ۲۰ هزار مترمربع زیرسازی، بلواربندی، جدول‌‎‌کشی، نصب چراغ دکوراتیو و آسفالت از مهمترین پروژه‌های هفته دولت در دومین روز هفته دولت از سوی شهرداری امامزاده عبدالله برای شهروندان و گردشگران آماده برای تردد شد.

حسن‌نژاد گفت: برای بهره‌برداری از بلوار ۳۵ متری شهر بالغ بر ۱۲۰ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

کد خبر 599888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.