مانیتورهای گیمینگ جدید سامسونگ به نمایش گذاشته شد

شرکت سامسونگ دو مانیتور گیمینگ جدید Odyssey G70B و Odyssey G65B را در نمایشگاه گیمزکام 2022 به نمایش گذاشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ به‌تازگی دو مانیتور گیمینگ جدید به نام Odyssey G70B و Odyssey G65B را به اشتراک گذاشته است؛ این دو محصول از فناوری گیمینگ هاب سامسونگ برخوردار هستند. گیمینگ هاب به کاربر اجازه می‌دهد به سرویس‌های متعدد استریم بازی مانند Xbox Google Stadia، Nvidia GeForce Now، Cloud Gaming و Amazon Luna دسترسی داشته باشد.

محصولات جدید سامسونگ از اتصال بی‌سیم به کامپیوترهای ویندوزی و مک و قابلیت Samsung DeX پشتیبانی می‌کند که امکان ارسال محتوای نمایشگر گوشی‌های هوشمند روی مانیتور را فراهم می‌کند؛ همچنین امکان استفاده از سرویس ابری مایکروسافت ۳۶۵، نتفلیکس، آمازوم پرایم و دیگر تلویزیون‌های اینترنتی روی این مانیتورها وجود دارد.

تلویزیون Odyssey G70B و Odyssey G65B مانند Odyssey Ark از بعضی قابلیت‌های اینترنت اشیا بهره‌مند هستند و با استفاده از میکروفون‌های میدان دور بسیار حساس، امکان کنترل دستگاه به کمک بیکسبی و الکسا را دارند. مانیتور Odyssey G70B در دو اندازه ۲۸ و ۳۲ اینچی عرضه می‌شود که هر دو از پنل IPS تخت UHD، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و سرعت پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه‌ای GtG برخوردار است.

مانیتور Odyssey G65B نیز در دو اندازه ۲۷ و ۳۲ اینچی با پنل QHD خمیده 1000R، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و سرعت پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه‌ای GtG وارد بازار می‌شود. مانیتورهای گیمینگ جدید سامسونگ در سه ماهه آخر ۲۰۲۲ عرضه جهانی می‌شود، سامسونگ اطلاعات مربوط به قیمت آن‌ها را در زمان عرضه منتشر خواهد کرد.

کد خبر 599858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.