تلاش جهادی نمونه بارز دولت مردمی است

امام‌ جمعه بویین میاندشت گفت: دولت مردمی است که با تلاش جهادی و خستگی‌ناپذیر در خدمت‌گذاری به مردم از هر گونه تلاشی دریغ نکند و از اشرافی‌گری و تجمل گرایی دوری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز _چهارم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر دولتمردان در تراز انقلاب اسلامی بودند، دولتی شاخص است که عملکردش مورد رضایت رهبری قرار گرفته باشد.

وی افزود: دولت مردمی است که با تلاش جهادی و خستگی‌ناپذیر در خدمت‌گذاری به مردم از هر گونه تلاشی دریغ نکند و از اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی دوری کند.

امام‌جمعه بویین میاندشت با قدردانی از حضور فرماندار و مسئولان ادارات در روستاهای شهرستان که در قالب سفیران خدمت جلسه شورای اداری تشکیل می‌دهند تا مشکلات مردم احصا و رفع شود، گفت: تکمیل جاده بویین میاندشت به الیگودرز و بهسازی جاده بویین میاندشت به فریدن و افتتاح پایگاه هلال احمر نوغان و راه‌اندازی نمایندگی هلال احمر در هفته دولت اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای آسفالت محله ششجوان، گفت: با وجود تخصیص بودجه ناچیز، اما شهرداری بویین میاندشت به صورت جهادی در محلات مختلف در حال اجرای آسفالت معابر است.

وی از کلنگ زنی هشت پروژه در شهرستان بویین میاندشت از جمله بیمارستان امام رضا در هفته دولت خبر داد و گفت: اجرای پروژه طرح نهضت ملی مسکن با همراهی کشاورزان در تخصیص زمین انجام شد.

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: از حضور گروه جهادی عمرانی در اصلاح قنوات روستاهای شهرستان، و گروه جهادی پزشکی در روستای کرچ قدردانی می‌کنم.

اسکندری با اشاره به اینکه اربعین حسینی یعنی آماده کردن جامعه برای ظهور امام زمان عج الله است، گفت: دشمن به دنبال بایکوت خبری مراسم اربعین حسینی است، دشمن از حضور جمعیت میلیونی در مراسم اربعین حسینی هراس دارد، زیرا می‌داند جایی برای اشاعه فرهنگ غرب نمی‌ماند.

وی تاکید کرد: جاماندگان اربعین حسینی با اهدای نذری در ثواب پذیرایی زائران اربعین حسینی شریک و سهیم شوند، در توان هیچ دولتی کمک به زائران اربعین حسینی نیست.

کد خبر 599786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.