مشکلات اقتصادی و اجتماعی در سایه برنامه‌ریزی صحیح رفع می‌شود

امام جمعه موقت بادرود گفت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی در سایه برنامه‌ریزی صحیح رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا, حجت الاسلام ابوالفضل کلثومی امروز _چهارم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود با اشاره به هفته دولت و لزوم زنده نگه داشتن شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو تن از چهره‌های مؤثر و همیشه زنده انقلاب اسلامی هستند که هر دو با فاصله دو ماه از فاجعه هفتم تیر در سال ۱۳۶۰ در محل دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به روز مبارزه با تروریسم، افزود: هدف از این ترورها فروپاشی انقلاب اسلامی بود، اما به برکت عنایت خداوند و خون شهدای انقلاب بیش از ۴۰ سال است که انقلاب اسلامی ماندگار شده و منافقین ناکام ماندند.

امام جمعه موقت بادرود با اشاره به فعالیت و عملکرد یک ساله دولت انقلابی سیزدهم، گفت: همواره مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) از دولت‌ها تلاش برای تحقق دولت مردمی است یعنی دولتی که کنار مردم و در میان مردم باشد که در یک سال اخیر شاهد بودیم که رئیس جمهور و وزرا در میدان حضور داشتند و این نشان می‌دهد که دولت فاصله خود را با مردم کاهش داده و شبانه روزی تلاش کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دیگر مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) با برنامه بودن دولت‌ها و پرهیز از روزمرگی است، اضافه کرد: مشکلات اقتصادی و اجتماعی در سایه برنامه‌ریزی صحیح رفع می‌شود.

کلثومی در خصوص برپایی میز خدمت و ملاقات عمومی به مناسبت هفته دولت در مصلی نماز جمعه بادرود، اظهار کرد: با تاکید فرماندار جهادی شهرستان نطنز دستگاه‌های مختلف اداری اقدام به برپایی میز خدمت کرده‌اند تا مردم بدون واسطه بتوانند مسائل و مشکلات خود را بیان و مدیران نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن آنها را حل و فصل کنند.

کد خبر 599785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.