رقابت در این لیگ بسیار هیجان انگیز است/ برای قلعه‌نویی احترام قائلم

ژوزه مورایس گفت: از افتخارات آقای قلعه‌نویی آگاهم و احترام خاصی برای ایشان قائل هستم و نمی‌توانم خودم را با کسی دیگری مقایسه کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ ژوزه مورایس در خصوص دیدار فردای تیمش در برابر گل‌گهر اظهارکرد: یک بازی دیگر از لیگ در هفته سوم، البته ما به همه تیم‌هایی که با آنها بازی خواهیم داشت احترام می‌گذاریم و آماده هستیم برای این رقابت بجنگیم و هدف ما همین است.

سرمربی سپاهان در خصوص استراتژی تیمش برای خنثی کردن حملات تیم گل‌گهر گفت: ما همیشه گفتیم باید روی نقاط مثبت حریف تمرکز داشته باشیم، رقابت در این لیگ بسیار هیجان انگیز است.

وی ادامه داد: من کسی نیستم که اطلاعات کافی درباره لیگ داشته باشم به خاطر اینکه لیگ تازه شروع شده است، هنوز اول کار هستیم؛ رقابت خیلی خوبی بین تیم‌ها است، ما بدون اینکه بخواهیم فکر کنیم تیم حریف چه کارهایی می‌تواند انجام دهد و چه کارهایی نمی‌تواند انجام دهد، باید تمرکزمان را روی کار خودمان بگذاریم و بتوانیم با نقاط مثبت تیم حریف مقابله کنیم.

مورایس درخصوص شناختش نسبت به امیر قلعه‌نویی گفت: من همیشه درباره مربیان حریف کنجکاو هستم از افتخارات آقای قلعه‌نویی آگاهم و احترام خاصی برای ایشان قائل هستم و فقط می‌توانم بگویم خوشحالم و نمی‌توانم خودم را با کسی دیگر مقایسه کنم.

وی در خصوص تقابل با قلعه‌نویی و آینده تیم تحت هدایت خود گفت: من چطور می‌توانم از آینده صحبت کنم وقتی نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی ممکن است رخ دهد، ما در حال زندگی می‌کنیم و قصد من این است هر روز کار کنیم که بتوانیم به بهترین دستاوردها دست پیدا کنیم.

سرمربی سپاهان در خصوص اضافه شدن بازیکنان جوان و شانس حضور آنها در ترکیب ثابت تیم گفت: همه در ترکیب تیم مهم هستند و تا جایی که آماده باشند شانس بازی در ترکیب اصلی را دارند.

وی درباره نحوه به ثمر رسیدن گل نساجی مقابل سپاهان و انتقاد مورایس درباره دریافت این گل گفت: گفتم نباید این گل را دریافت می‌کردیم، ولی اتفاق افتاده؛ نکته مثبت این است که همیشه ما می‌توانیم از اتفاقات درس بگیریم و بهتر باشیم و در طول هفته کار می‌کنیم تا نقاط ضعفمان را بهتر کنیم و متوجه هستیم هیچ وقت هیچکس کامل نیست و در آینده سعی می‌کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

ژوزه مورایس در پایان عنوان کرد: امیدوارم برای هواداران بازی خوبی باشد و امیدوارم آن رفتاری که در بازی انجام می‌دهیم برای مردم خوب باشد.

کد خبر 599730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.