مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن: تیم بسیار منسجمی داریم/ در لیگ‌برتر بازیکنان زیر ذره‌بین هستند

شهرام سالاری گفت: از خط دروازه تا حمله تیم بسیار خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم با استفاده از فرصت‌های در بازی‌های آینده سه امتیاز را کسب کنیم.

شهرام سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پس از تساوی بدون‌گل خانگی ذوب‌آهن برابر مس رفسنجان اظهار کرد: در بازی برابر مس موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم، من هم چند فرصت داشتم که با بدشانسی به گل تبدیل نشدند. از تجربه سال گذشته‌ام در بازی با مس استفاده کردم اما مدافعان حریف کاملاً در دفاع و روی خط‌دروازه بودند تا از گل‌خوردن تیمشان جلوگیری کنند.

وی در ادامه درخصوص ذوب‌آهن و عملکردشان در هفته‌های گذشته و بازی‌های آینده افزود: در کل تیم‌ما بسیار خوب است، از گلر تا خط‌هافبک و خط‌حمله واقعاً منسجم هستیم، مس رفسنجان یکی از پرهزینه‌ترین تیم‌های لیگ است و دیدید که در زمین چه نمایشی مقابل‌شان به اجرا درآوردیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و هفته‌های آتی بتوانیم سه امتیاز بازی‌ها را کسب کنیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن و آقای‌گل لیگ دسته‌اول در رابطه با تفاوت‌های لیگ‌برتر با لیگ‌آزادگان خاطرنشان کرد: در لیگ‌برتر خیلی بازیکنان زیر ذره‌بین هستند و بازی‌ها خیلی پرفشار و درگیرانه دنبال می‌شود، فضاهای بسیار زیادی وجود دارد و بازیکنان می‌توانند خودشان و توانایی‌هایشان را بهتر و بیشتر نشان بدهند.

کد خبر 599725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.