ربیعی: از تساوی خارج‌ازخانه برابر ذوب‌آهن راضی‌ام/ امیدوارم داوران حق تیمی را پایمال نکنند

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اگر پنالتی‌مان در اواخر نیمه‌اول گل می‌شد بازی و نتیجه پایانی‌اش به میل ما پیش می‌رفت اما با اینکه روز خوبی نداشتیم از تساوی رضایت دادم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی در کنفرانس خبری پس از دیدار مس رفسنجان مقابل ذوب‌آهن و تساوی بدون گل مقابل خبرنگاران اظهار کرد: به آقای تارتار، تیم محترم ذوب‌آهن و همچنین تیم خودمان بابت بازی امروز خسته‌نباشید می‌گویم؛ پیش‌بینی بازی نزدیک را داشتیم، در دقایقی از بازی تیم ما صاحب توپ و میدان بودیم و دقایقی نیز ذوب‌آهن.

وی افزود: در اواخر بازی نیز ذوبی‌ها مالک بازی بودند اما اگر از فرصت‌مان در اواخر نیمه‌اول و ضربه پنالتی استفاده می‌کردیم نتیجه و روند بازی به میل ما پیش می‌رفت.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن یک تیم منسجم و دفاعی است؛ آنان این نقطه‌قوت را در دو بازی قبلی نشان داده بودند؛ امروز بازی نزدیکی را شاهد بودیم، شاید به‌دلیل دو بازی گذشته که حق‌مان پیروزی بود امروز تحت فشار بودیم که برد اول‌مان را کسب کنیم.

ربیعی ادامه داد: اما از کسب نتیجه تساوی در دیدار امروز رضایت دارم؛ چرا که بیرون از خانه امتیاز گرفتیم، همچنین امروز خط‌دفاعی‌مان رشادت به‌خرج دادند و از این بابت خوشحالم.

وی با اشاره به اتفاقات داوری گفت: نمی‌گویم به سیستم داوری و کمیته‌داوران معترض هستم؛ با اینکه امروز خوب نبودیم و رقیب‌مان چغر بود، اما در دو بازی قبلی در هر بازی دو اشتباه تاثیرگذار توسط داوران باعث شد حق‌مان از دست برود و با نظر کارشناسان داوری چهار امتیاز از تیم ما کاهش پیدا کرده است. امیدوارم دقت و نظارت داوران به گونه‌ای باشد که حق تیمی پایمال نشود.

کد خبر 599701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.