نهنگ‌های اتریوم برای خرید آماده می‌شوند

توسعه دهندگان اتریوم (Ethereum) در حال برنامه‌ریزی برای اجرای ادغام اتریوم و تغییر نوع استخراج هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا, اتریوم در حال آماده سازی بزرگ‌ترین بروز رسانی خود برای انتقال به اثبات سهام است و تحلیل داده‌ها نشان می‌دهد برای خرید آماده می‌شوند. تاریخ ادغام اتریوم پانزدهم سپتامبر برنامه‌ریزی شده است و اتریوم و ارزهای بنیادی مبتنی بر اتریوم پس از اعلام تاریخ ادغام به بالاترین قیمت چند ماهه خود یعنی بیش از ۲۰۰۰ دلار رسید اما نتوانست جایگاه خود را تثبیت کند و باعث ریزش تا حدود ۱۶۵۰ دلار رسید.

در روزهایی که نزدیک به تاریخ فورک اتریوم است احساسات کلی به بازار و ارزهای دیجیتال مثبت است. داده‌های شرکت تحلیلی Santiment نشان می‌دهد که گپ بین ۱۰ آدرس بزرگ نهنگ‌های اتریوم و آدرس‌های صرافی‌ها در حال بسته شدن است. در طول سه ماه گذشته، نهنگ‌های برتر مقدار قابل توجهی اتریوم را به صرافی‌ها ارسال کرده‌اند و موجودی آدرس‌های صرافی‌ها شاهد افزایش ۷۸ درصدی بوده است.

نهنگ‌های اتریوم برای خرید آماده می‌شوند

افزایش ورود اتریوم به صرافی‌ها نشان می‌دهد که احساسات نهنگ‌ها به بازار منفی است و انتظار کاهش قیمت را دارند و زمانی که حجم ورود استیل کوین‌ها به صرافی‌ها زیاد می‌شود آماده خرید در حجم‌های بالا هستند. رویداد پانزدهم سپتامبر یک نقطه عطف مهم برای اتریوم محسوب می‌شود، با این حال، ادغام تنها به معنای تغییر اجماع ماینینگ است.

کد خبر 599693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.