طرح کمربندی شهرکرد نیازمند بازنگری است

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه رفع مشکلات کمربندی شهر ضرورت دارد، گفت: اجرا نشدن ادامه طرح کمربندی علاوه‌بر ایجاد گره ترافیکی، زیرساخت‌های شهری را دچار آسیب کرده است.

عبدالصادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص ضرورت بررسی مشکلات کمربندی جنوب شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به زمان‌بر بودن اجرای این پروژه به دلیل توافق نکردن اولیه، مشکلات ترافیکی زیادی برای شهروندان ایجاد شده است.

وی افزود: اجرا نشدن ادامه طرح کمربندی موجب شده تا ماشین‌آلات سنگین در معابر و میادین اصلی شهر تردد کنند و علاوه‌بر ایجاد گره ترافیکی، زیرساخت‌های شهری را دچار آسیب سازند و امنیت، آسایش و سلامت شهروندان را به خطر بیندازند.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه شهروندان به دنبال بازگشایی کمربندی جنوب هستند، تصریح کرد: مکاتبات لازم در خصوص اجرای این طرح انجام شده و در حال پیگیری است. شهرداری آماده همکاری با راه و شهرسازی جهت رفع مشکلات کمربندی است.

نجفی تاکید کرد: ضروری است راه و شهرسازی و شهرداری، مشارکت لازم درخصوص رفع مشکلات کمربندی را داشته باشد تا در طرح جامع اصلاحات لازم انجام شود. برنامه اجرایی طرح و بخشی از کمربندی با مشکلاتی مواجه بود که بررسی و مقرر شد پیشنهادات شهرداری به راه و شهرسازی ارائه شود.

وی گفت: تثبیت کاربری‌ها، مصوبات گذشته، رعایت سرانه‌ها و شریان‌های اصلی باید در طرح جامع و طرح کمربندی جنوبی شهر دیده شود.

کد خبر 599682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.