حمایت سازمان وزش شهرداری تهران از استارت‌آپ‌های ورزشی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با موضوع"ورزش شهروندی " خبر داد و گفت: از تمامی شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها دعوت می‌کنیم با حضور در این رویداد و ارائه طرح‌های خلاقانه و مبتکرانه، به توسعه ورزش شهروندی و ایجاد سلامت و نشاط در جامعه کمک کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران، حسین اوجاقی اظهار کرد: هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با نام این و اسپرت(InnoSport) با همکاری دبیرخانه "تهران هوشمند" در سه محور"استفاده از ابزارهای نوین به منظور ترغیب و توسعه فعالیت‌های بدنی شهروندان"،" استفاده از ابزارهای نوین به منظور معرفی، اطلاع‌رسانی و ارزیابی اماکن و مراکز ورزشی" و "پایش و کنترل تأسیسات و نگهداشت مجموعه‌های ورزشی" برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: گسترش ورزش شهروندی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی از اهداف این سازمان است و برای دستیابی به آن، نیازسنجی و شناسایی چالش‌های موجود، ضرورتی است که می‌تواند نقشه راه آینده را به خوبی ترسیم کند.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: مهم‌ترین مشکلات و چالش‌ها در عرصه ورزش شهروندی و مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش سازمان شناسایی شد و از سوی دیگر، لزوم تحقق منویات رهبری، زمینه برگزاری این رویداد و دعوت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌ آپی را فراهم آورد.

اوجاقی به برگزاری دو رویداد مشابه در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: در سنوات قبل نیز دو رویداد فناورانه در حوزه ورزش شهروندی با نام‌های" ورزشی شو" و " اسپورتک" برگزار شده بود.

وی ادامه داد: اپلیکیشن "اینوگام " که در روزهای سخت کرونایی کمک بسیار مؤثری برای تشویق و ترغیب اقشار مختلف به ورزش بود، نتیجه برگزاری چنین رویدادهایی است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: برای دستیابی به اهداف سازمان ورزش در راستای سیاست‌های کلان شهرداری و تحقق تدابیر مدیریت شهری، با تمام توان، از استارت آپ‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری مجازی این رویداد، حضور استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان را آزاد و رایگان برشمرد و افزود: علاقمندان می‌توانند به منظور ارائه طرح، به نشانی BAHAM.TEHRAN.IR مراجعه کنند.

کد خبر 599643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.