توجه به آموزش و تربیت در نظام پزشکی کشور ضرورت دارد

نایب رئیس سازمان شورای عالی نظام پزشکی کشور گفت: آموزش و تربیت جزو اولویت‌های اصلی همه کشورها است که ما نیز باید به صورت جدی به آن بپردازیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدهادی صادقی در آئین بزرگداشت روز پزشک که امروز پنجشنبه_ سوم شهریورماه برگزار شد، با اشاره به اهداف عالی انسان‌ها از ابتدای زندگی تا به امروز، اظهار کرد: امنیت و تغذیه به عنوان اهداف ذاتی انسان‌ها بوده است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش، افزود: آموزش و تربیت جزو اولویت‌های اصلی همه کشورها است که ما نیز باید به صورت جدی به آن بپردازیم.

نایب رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور با بیان اینکه سلامت و آموزش در بالاترین رکن باید قرار بگیرد، تصریح کرد: در طول زمان این فلسفه تا حدودی به دست فراموشی سپرده شده است و این مهم را به عنوان یک اهرم سیاست به کار گرفته‌اند.

وی ضمن گرامیداشت روز پزشک، خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد ارتقای سطح اهمیت سلامت و آموزش در سطح کشور باشیم.

لزوم تکمیل و انجام دوز چهارم واکسیناسیون کرونا

پانته‌آ عینی رئیس شبکه بهداشت شهرستان فردیس نیز با بیان اینکه بخش خصوصی در فردیس توانسته خدمات خوبی را ارائه دهد، اظهار کرد: امید داریم خدمات وسیع‌تری با راه‌اندازی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در این شهرستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تلاش همکاران پزشک شهرستان فردیس در آمار و ارقام مثال زدنی است، افزود: در بازه زمانی مردادماه سال گذشته تاکنون تعداد افراد مشکوک به کرونا به بیش از سه هزار نفر رسید که همین آمار نسبت به سال قبل بیش از ۱۸ هزار نفر بود.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان فردیس با بیان اینکه تعداد افراد مثبت مبتلا به کرونا در بازه زمانی مردادماه سال گذشته تاکنون بیش از هزار نفر است، تصریح کرد: همین آمار در بازه زمانی سال گذشته آن بیش از هشت هزار نفر بوده است.

وی همچنین تعداد فوتی‌ها از مردادماه سال گذشته تاکنون را ۹ نفر اعلام کرد و گفت: همین آمار در سال گذشته آن ۶۵ نفر بود که کاهش این آمار نشان دهنده تلاش خوب پزشکان است.

عینی با بیان اینکه ارزش پزشکان بر هیچکس پوشیده نیست و در تاریخ ثبت می‌شود، خاطرنشان کرد: از همکارانم در این حوزه می‌خواهم تزریق واکسن یادآور را تبلیغ کنند تا شاهد قطع چرخه این بیماری باشیم.

کد خبر 599616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.