اهمیت پیگیری مطالبات شهروندان در مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص سه ماه انفصال از خدمت شهردار اهواز، گفت: در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ حکم بدوی سه ماه انفصال از خدمت شهردار اهواز صادر شد که در بازه ۲۰ روزه فرصت تجدید نظر، شهرداری پاسخ را به دیوان عدالت اداری ارسال کرد و نسبت به این رأی اعتراض و درخواست تجدید نظر داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر اهواز، سیاوش محمودی در خصوص تأیید سه ماه انفصال از خدمت شهردار اهواز، اظهار کرد: در پی به نتیجه نرسیدن شکایت صاحب یک ساختمان از صاحب یک برج در کیانپارس، این فرد در دیوان عدالت اداری درخواست ابطال پروانه برج مجاور را داشته که شکایت رد شده است.

وی ادامه داد: در این ماجرا نامه‌ای از سوی دیوان عدالت اداری به شهردار قبلی ارسال و درخواست ادله می‌شود، اما شهرداری وقت پاسخ را ارسال نکرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: سپس دیوان عدالت اداری در زمان شهردار کنونی نامه را ارسال کرده که باز هم پاسخ دیوان عدالت دارای داده نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جواب نامه عدالت اداری داده نشده است، در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ حکم بدوی سه ماه انفصال از خدمت شهردار اهواز صادر شد که در بازه ۲۰ روزه فرصت تجدید نظر، شهرداری پاسخ را به دیوان عدالت اداری ارسال کرد و نسبت به این رأی اعتراض و درخواست تجدید نظر داشت. بر اساس پاسخ شهرداری به پرونده، شکایت شاکی نیز رد شد.

کد خبر 599614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.