صادرنشدن مجوز حفاری در یزد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد از صادرنشدن مجوز حفاری از روز بیست‌وپنجم شهریور تا دهم مهرماه به‌دلیل بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

محمدعلی سلمانی‌ندوشن با بیان اهمیت همکاری و هماهنگی سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌های خدمات‌رسان در آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: به علت افزایش تردد درون شهری در آغاز سال تحصیلی جدید، طبق سال‌های گذشته از روز بیست‌وپنجم شهریور تا دهم مهرماه از هرگونه صدور مجوز حفاری در معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی، خودداری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمام عملیات حفاری شروع شده از قبل، حداکثر تا تاریخ بیست‌وپنجم شهریورماه باید به اتمام برسد، گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان پس از اتمام عملیات حفاری موظف هستند محل را پاکسازی و تحویل شهرداری دهند.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد تصریح کرد: با توجه به اینکه برای شروع مدارس تردد در سطح شهر افزایش پیدا می‌کند، از دستگاه‌های خدمات‌رسان درخواست داریم در زمان اعلام شده، عملیات‌های عمرانی خود را به پایان برسانند.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: خدمات عمرانی در سطح شهر یزد همه برای ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مردم است و در بعضی مواقع به دلیل افزایش تردد مردم، صدور مجوز حفاری صادر نمی‌شود.

کد خبر 599581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.