تخصیص ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران کربلا از تبریز

شهردار تبریز گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جهت اعزام چهار هزار زائر اربعین حسینی از تبریز به کربلا اختصاص یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در جلسه ستاد اربعین شهرداری با اشاره به خدمات‌دهی شهرداری تبریز به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: شهرداری تبریز علاوه بر ایجاد موکب جنت‌الحسین (ع) در جاده نجف، برنامه ویژه‌ای برای جاماندگان اربعین تدارک دیده است که همزمان با این ایام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، تبیین موضوعات اجتماعی در لایه‌های اجتماعی و ایجاد شور و شوق جهت مشارکت در برنامه‌های مذهبی و اجتماعی است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه در جامعه عده‌ای علاقه‌مند به اربعین هستند، لذا باید اقدامات لازم انجام شود تا تمام اقشار جامعه نیز در این مسیر قرار گیرند، افزود: شهرداری تبریز جهت مشارکت در برگزاری مراسم باشکوه زیارت اربعین، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تهیه کرده است تا اعزام حدود چهار هزار نفر زائر را بر عهده بگیرد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت پاکبانان علاقه‌مند شهرداری تبریز نیز جهت ارائه خدمات در مرز و مسیر پیاده‌روی اربعین استفاده خواهیم کرد، گفت: طرح ویژه‌ای نیز برای اعزام مادران شهدا در نظر گرفته‌ایم که با یک نفر همراه عازم زیارت اربعین شوند.

کد خبر 599541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.