پروژه‌های عمرانی منطقه ۳ تبریز بهره‌برداری می‌شود

شهردار منطقه سه تبریز گفت: پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی این منطقه با اعتبار ۱۷۲ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تبریز، اکبر پورخردمند اظهار کرد: ۹ پروژه آماده افتتاح شهرداری منطقه سه تبریز با اعتبار ۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: رمپ ضلع جنوب‌غربی مارالان به اتوبان شهید کسایی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، مهمترین پروژه آماده افتتاح شهرداری منطقه سه تبریز است که به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه سه تبریز تصریح کرد: عملیات بهسازی و مقاوم‌سازی کانال ایلی‌سو حدفاصل چهارراه بهشتی تا ورودی دانشگاه هنر، پروژه زیرساختی این منطقه است که به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: احداث پارک صدرا به مساحت چهار هزار مترمربع، سنگ‌فرش کوی فرهنگ با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه، مرمت سرویس‌های بهداشتی با یک میلیارد تومان هزینه، آسفالت اساسی خیابان پاستور، جدیری تا ارتش با ۱۰ میلیارد تومان هزینه، درزگیری و لکه‌زدایی به طول دو کیلومتر، اتمام فاز دوم کانال اسلام‌شهر حدفاصل معراج تا عدل با هزینه پنج میلیارد و خدمات محله‌ای ۱۷ متری مارالان، کوی کوثر شامل آسفالت‌ریزی اساسی با اعتبار پنج میلیارد تومان دیگر پروژه‌های شهرداری منطقه سه است که به‌صورت همزمان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

پورخردمند با اشاره به پروژه‌های جدید و آماده کلنگ‌زنی شهرداری منطقه سه تبریز با اعتبار ۱۱۶ میلیارد تومان، اظهار کرد: آغاز عملیات آماده‌سازی زمین‌های پادگان ارتش با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، کلنگ‌زنی مسیر گشایی ۲۴ و ۱۶ متری منتظری، با شش میلیارد تومان اعتبار، فاز دوم مجموعه تاریخی و فرهنگی باغشمال با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، احداث پارک محله‌ای حافظ با دو میلیارد تومان اعتبار، آماده‌سازی قطعات تفکیکی محل پادگان قدیم ارتش با سه میلیارد تومان اعتبار، احداث پارک جنگلی مارالان با پنج میلیارد تومان اعتبار و بهسازی و مقاوم‌سازی کانال ایلی سو حدفاصل ابوریحان تا آخر شریعتی به طول ۶۳۰ متر و با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان پروژه‌های جدید و آماده کلنگ‌زنی شهرداری منطقه سه است که در مجموع ۱۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها هزینه خواهد شد.

کد خبر 599533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.