۲ عنصر تجهیزات و نیروی انسانی بومی؛ عامل مهم بقای نظام اسلامی

رئیس دفتر عقیدتی‌سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، دو عنصر سلاح و تجهیزات بومی و نیروی انسانی بومی در یک کشور را از عوامل مهم بقای نظام اسلامی و انقلاب برشمرد و گفت: این دو عنصر اگر در کنار هم قرار گیرند، چنان قدرت و اقتداری به وجود می‌آورد که می‌تواند قله‌های بزرگی را در دنیا و جهان فتح کند.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی سعیدی» در بازدید از نمایشگاه اقتدار دفاعی ۱۴۰۱ اظهار کرد: آنچه در بازدید از نمایشگاه اقتدار دفاعی می‌توان بیان کرد تحقق آیه شریفه «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه» است، امروز دنیا در یک شرایط پیچیده قرار دارد و جمهوری اسلامی ایران توانسته است بین قدرت و اقتدار پیوند مستحکمی برقرار کند.

وی ایمان، باور، مهارت، تخصص، ابتکار و خلاقیت را از مولفه‌هایی تضمین کننده بقای انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: همگرایی این موضوعات در کنار هم، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را موجب شده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا دو عنصر سلاح و تجهیزات بومی و نیروی انسانی بومی در یک کشور را از عوامل مهم بقای نظام اسلامی و انقلاب برشمرد و گفت: این دو عنصر اگر در کنار هم قرار گیرند، چنان قدرت و اقتداری به وجود می‌آورد که می‌تواند قله‌های بزرگی را در دنیا و جهان فتح کند و جام پیروزی را برای ملت مسلمان به ارمغان بیاورد، آنچه در جمهوری اسلامی ایران بیش از چهار دهه نمود یافته اراده، انگیزه، ابتکار و خلاقیت بوده که در ابعاد مختلف این نمایشگاه قابل مشاهده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی، با اشاره به اینکه ابتکار در حوزه آفندی و پدافندی در بخش زمینی، هوایی، دریایی و به خصوص مسئله جنگ الکترونیک که امروز دنیا روی آن متمرکز شده در نمایشگاه اقتدار دفاعی وزارت دفاع مشاهده است، خاطرنشان کرد: این شکوه از اراده خاص فرماندهی معظم کل قوا در جهت تولید اقتدار و قدرت و حضور ملت ایران در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها و در نهایت ایمان و اراده بسیاری از چهره‌های ارزنده، مبتکر، خلاق و دانشمند در جهت صیانت از حریم اسلام، انقلاب اسلامی، استقلال کشور و نظام مقدس ایران به وجود آمده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این مراسم ضمن تبریک روز صنعت دفاعی به مدیران، نخبگان و کارکنان وزارت دفاع، رمز موفقیت این دستاوردهای درخشان را مصداق قرار گرفتن تعهد در کنار تخصص دانست و گفت: اقتدار و قدرت بازدارندگی کشور محصول عمل خالصانه به رهنمودهای ولایت مطلقه فقیه در نیروهای مسلح است؛ بنابراین معنویت‌افزایی نیروهای مسلح به عنوان بازوی معنوی قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ضروری به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سیدضیاءالدین آقاجانپور» اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین دارند و در میدان جنگی که دشمن با به‌کارگیری امپراطوری رسانه‌ای تلاش دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرد، این نمایشگاه به نوعی تبیینِ قدرت جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی است.

نمایندگان ولی فقیه و جمعی از روحانیان نیروهای مسلح از نمایشگاه اقتدار دفاعی ۱۴۰۱ با شعار «صنعت دفاعی، دانش بنیان و اقتدار آفرین» بازدید کردند.

منبع: ایرنا

کد خبر 599531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.