ترکیب احتمالی استقلال برابر مس کرمان

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته سوم فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان مس کرمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از برگزاری دیدارهای هفته نخست فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران و شکست خانگی استقلال تهران مقابل سپاهان، شاگردان «ریکاردو ساپینتو» روز پنجشنبه بیست‌وهفتم مردادماه و در ورزشگاه تختی انزلی به‌مصاف ملوان رفتند و به پیروزی مطمئن سه بر یک دست پیدا کردند. استقلال در چارچوب هفته سوم، ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه سوم شهریورماه در ورزشگاه آزادی مقابل دیدگان تماشاگران خصوصاً ۵۰۰ هوادار خانم پذیرای مس کرمان است.

در ادامه ترکیب احتمالی استقلال در دیدار برابر مس کرمان را بررسی خواهیم کرد:

کاپیتان آبی‌ها به‌دنبال نخستین کلین‌شیت فصل

در چارچوب دروازه استقلال، ساپینتو گلری مطمئن‌تر از سیدحسین حسینی در اختیار ندارد و با وجود اینکه آقای کلین‌شیت فصل گذشته در دو بازی ابتدایی فصل بیست‌ودوم ۳ گل دریافت کرده می‌خواهد برای نخستین‌بار در فصل جاری دروازه‌اش را بسته نگه‌دارد و به دشت‌کردن سه امتیاز بازی توسط تیمش کمک کند.

ساپینتو دوای‌درد دفاع استقلال را می‌فهمد؟

خط‌دفاعی تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته کمترین تعداد گل را در یک فصل لیگ‌برتر در تاریخ بیست‌ویک‌دوره‌ای آن دریافت کرد به‌خاطر تغییرات گسترده و ناهماهنگی برخی مدافعانش سروسامانی ندارد؛ رافائل سیلوا، روزبه چشمی و عارف غلامی در دو هفته اخیر سه دفاع استقلال را تشکیل می‌دادند و به‌نظر می‌رسد در بازی برابر مس کرمان، سرمربی آبی‌ها از چهار مدافع استفاده خواهد کرد و بدین ترتیب صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به پست اصلی‌شان در دفاع راست و چپ برمی‌گردند و رافائل سیلوا در کنار عارف غلامی بازی خواهد کرد.

خط‌میانی و بازگشت چشمی به پست اصلی‌اش

در خط‌میانی آبی‌پوشان پایتخت، اصلی‌ترین تغییری که پیش‌بینی می‌شود حضور روزبه چشمی به‌عنوان هافبک‌دفاعی است؛ چشمی که پست اصلی‌اش هافبک‌میانی بوده در کنار مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند سه کمربند میانی استقلال برابر مس کرمان را تشکیل می‌دهند؛ احتمالاً چشمی در مواقع ضدحمله یک‌خط عقب بیاید تا در کنار مدافعان تیمش از دروازه استقلال محافظت کند. رضا میرزایی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس و سعید مهری دیگر بازیکنانی هستند که احتمال حضورشان در ترکیب و بیشتر به‌عنوان یار تعویضی زیاد است تا به خط‌حمله نیز کمک کنند.

محبی، قایدی و شهباززاده برای شکار کرمانی‌ها

طبق شنیده‌ها انتظار می‌رود باتوجه به عملکرد فوق‌العاده محمد محبی و مهدی قایدی در نخستین بازی‌شان برای استقلال مقابل ملوان، این دو ستاره به‌عنوان وینگرهای سرعتی و تکنیکی برای عبور از خط‌دفاعی مس کرمان انتخاب خواهند شد و در رأس نیز سجاد شهباززاده به‌عنوان مهاجم هدف به‌دنبال گلزنی خواهد بود تا آتش مسی‌های کرمان را پس از دو پیروزی پیاپی خاموش کنند.

ترکیب استقلال مقابل مس کرمان:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و سجاد شهباززاده

کد خبر 599480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.