لوکادیای تازه‌وارد با قتل گربه‌سیاه پرسپولیس وارد می‌شود!

با گذشت دو هفته از لیگ بیست‌ودوم، پرسپولیس تهران علی‌رغم داشتن مهره‌های هجومی موفق به گشودن دروازه حریفان خود نشده که همین موضوع موجب نگرانی برخی هواداران در خصوص خط‌ حمله این تیم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس تهران در لیگ بیست‌ویکم ازجمله تیم‌هایی بود که در خط حمله با مشکلات زیادی مواجه بود و می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سبب شد قرمزپوشان به روند قهرمانی‌هایشان پایان دهند، همین موضوع بود. بحران خط‌حمله پرسپولیس سبب شد، یحیی گل‌محمدی برای لیگ بیست‌ودوم دست به خرید مهره‌های هجومی بزند.

کادرفنی پرسپولیس اگرچه در فصل نقل‌وانتقالات موفق شدند نیروهای مدنظر خود را در اختیار داشته باشند؛ اما با گذشت دو هفته از فصل جدید، شاگردان گل‌محمدی هنوز در امر گلزنی مشکل دارند و همین موضوع سبب می‌شود احتمال حضور لوکادیا در هفته سوم بیشتر شود.

پرسپولیس تهران، در هفته اول مسابقات از مهدی عبدی برای خط‌حمله خود استفاده کرد اما عبدی با حضور ۷۰ دقیقه‌ای خودش در زمین موفق به بازکردن دروازه ذوب‌آهن نشد تا یحیی گل‌محمدی برای سی‌دقیقه پایانی ترجیح دهد محمد عمری و شرزود تمیروف را جایگزین این بازیکن جوان کند اما نکته جالب توجه این است که زوج عمری و تمیروف نیز برای گلزنی چندان موفق عمل نکردند.

یحیی گل‌محمدی برای تقابل با فولاد تصمیم گرفت یک‌بار دیگر مهدی عبدی را به‌عنوان تک‌مهاجم خود راهی میدان کند اما فشردگی خط دفاعی فولاد و تا حدودی عدم ایجاد موقعیت جدی توسط قرمزپوشان سبب شد این مهاجم جوان باز هم در بازکردن دروازه فولاد موفق ظاهر نشود.

کادر فنی پرسپولیس در نیمه دوم تصمیم گرفت برای تقویت خط حمله خودش حامد پاکدل، دیگر مهاجم خود را جایگزین مهدی عبدی کند تا در نیمه مربیان موفق به کسب سه امتیاز بازی شوند اما حامد پاکدل نیز در امر گل زنی تفاوت چندانی با دیگر مهاجمان پرسپولیس نداشت.

پس از دیدار با فولاد، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت بازیکنان نیمکت ذخیره خود در بازی با فولاد را به مصاف فجرسپاسی بفرستد تا هماهنگی و آمادگی بازیکنان ذخیره این تیم ارتقا پیدا کند، گل‌محمدی برای تقابل دوستانه با فجرسپاسی در خط‌حمله از زوج لوکادیا و پاکدل استفاده کرد و نکته جالب توجه این است که مهاجم تازه وارد پرسپولیسی‌ها علی‌رغم هماهنگ‌نبودن با دیگر بازیکنان و نداشتن شرایط بازی موفق شد اولین گل تیمش را به‌ثمر برساند، در نیمه دوم سرمربی پرسپولیس، محمد عمری را جایگزین لوکادیا کرد و این بازیکن نیز موفق به گلزنی شد.

با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد باتوجه به مشکلات پرسپولیس در خط‌حمله و عملکرد مطلوب لوکادیا در تمرینات این تیم و گلزنی در دیدار دوستانه، یحیی گل‌محمدی برای تقابل با آلومینیوم از این مهاجم رونمایی کند.

کد خبر 599479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.