مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ دوم شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل شوهر و دو فرزند توسط یک زن، جسد یکی از جوانان مفقودشده در منطقه آب‌ملخ پیدا شد، دو متهم باقی‌مانده عوامل تیراندازی گوهردشت کرج دستگیر شدند، ناپدید شدن یک دختر در تهران و گروگانگیری مسلحانه یک زوج را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

در پی فوت مشکوک خانمی جوان در پنجم خردادماه سال جاری در یکی از محله‌های شیراز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از پیداشدن جسد یکی از جوانان مفقودشده در منطقه «آب‌ملخ» با تلاش غواصان آتش‌نشانی اصفهان خبر داد.

بیشتر بخوانید

با طرح شکایت وراث متوفی از شخصی که خود را عضو یکی از نهادهای امنیتی و آشنا به مسائل حقوقی معرفی و از آن‌ها مبلغ سه میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری دو متهم باقی‌مانده عوامل تیراندازی حادثه گوهردشت کرج، خبر داد.

بیشتر بخوانید

مدتی قبل مادر میانسال یک دختر نوجوان با مراجعه به دادسرای جنایی تهران پیگیر پرونده شکایت با موضوع آدم ربایی و فقدان دخترش شد. این زن در طرح شکایت خود مفقود شدن ناگهانی دخترش به نام ملیکا را بعد از پایان یکی از امتحانات خردادماه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان، از کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر طی درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی با عناصر قاچاق مواد افیونی در مرکز و جنوب این استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

این حادثه عصر دوشنبه در یکی از خیابان‌های شیراز اتفاق افتاد و در جریان آن دو مرد مسلح به زور سوار یک دستگاه خودروی تویوتا شدند که زن و شوهری جوان سرنشینان آن بودند. سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در توضیح این حادثه گفت: عصر دوشنبه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر سرقت مسلحانه خودرو و آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های شیراز به پلیس اعلام و مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

دو مظنون به قتل دکتر محفوظی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید

مقارن ساعت ۱۹:۴۵ شامگاه اول شهریورماه، شرور مسلحی با یک دستگاه خودرو پژو با نزدیک شدن به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شروع به تیراندازی به سمت این مقر انتظامی می‌کند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 599478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.