گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6D چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6D احتمالا با تراشه Dimensity 9000 Plus معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ایسوس برای معرفی جدیدترین گوشی‌های سری ROG خود تا ماه جولای منتظر ماند تا بتواند سری ۶ این پرچم‌داران را با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه کند. ظاهراً این شرکت قصد دارد نسخه جدید این گوشی‌ها را با تراشه‌ای متفاوت رونمایی کند. گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6D با مشخصاتی مانند نسخه اصلی این دستگاه از جمله نمایشگرهای ۱۶۵ هرتزی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات عرضه خواهد کرد.

مهمترین تفاوت این مدل جدید با سری اصلی آن، استفاده از تراشه Dimensity 9000 Plus مدیاتک به جای پردازنده پرچم‌دار کوالکام است. در واقع حرف D در انتهای نام این محصول به استفاده از سیستم-روی-چیپ (SoC) سری دایمنسیتی اشاره می‌کند. اطلاعات فاش شده از گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6D با دستگاه‌های 5G جدیدی مطابقت دارد که این شرکت در رگولاتوری چین موسوم به 3C ثبت کرده است.

بر اساس داده‌های 3C، این دو گوشی از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی خواهند کرد. بنابراین گوشی هوشمند جدید ایسوس ممکن است در دو نسخه با حافظه ذخیره‌سازی و رم متفاوت وارد بازار شود. به نظر می‌رسد که ROG Phone 6D ایسوس برای برخی علاقه‌مندان به گوشی‌های گیمینگ اندرویدی ارزش خرید زیادی داشته باشد. البته ممکن است این مدل فقط برای بازار چین در نظر گرفته شود و احتمال کمی دارد که در بازارهای جهانی نیز در دسترس کاربران قرار بگیرد.

کد خبر 599459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.