رعایت استانداردهای فنی در اجرای پروژه‌های شهرداری

شهردار زرند گفت: هرگز نباید از رعایت استانداردهای فنی در اجرای پروژه‌های شهرداری، غافل شویم.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ساماندهی بوستان حاشیه‌ای بلوار ۵ خرداد، اظهار کرد: شهرداری به‌عنوان نهادی خدماتی باید به‌دنبال تحقق اهداف و برنامه‌های شهری و به دنبال کسب رضایتمندی شهروندان باشد و طرح‌های عمرانی را با شتاب بیشتری در مرحله بهره‌برداری قرار دهد.

وی افزود: با تلاش و برنامه‌ریزی مجموعه مدیران و همکاران در شهرداری شاهد پیشرفت و اجرای طرح‌های زیربنایی خوبی در تمام مناطق سطح شهر هستیم، ازآنجاکه پروژه‌های عمرانی و خدماتی نقش سازنده‌ای در توسعه شهری دارد سعی داریم این پروژه‌ها به بهترین نحو ممکن به بهره‌برداری برسند.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: در بازدیدهای صورت‌گرفته از طرح‌ها، شاهد اجرا و پیگیری بخشی از ساخت و سازهای عمرانی و فعالیت‌های خدماتی در سطح شهر بودیم و تلاش ما بهره‌برداری از این طرح‌ها در زمان مقرر است.

ضیاء‌الدینی با اشاره به روند لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری شده شهر زرند، تصریح کرد: شهرداری بر ارتقای سطح کیفی خدمات در جهت جلب رضایتمندی شهروندان تاکید دارد، هرگز نباید از رعایت استانداردهای فنی در پروژه‌های شهرداری غافل شویم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری با عزمی راسخ، دستیابی به روزهای خوب عمرانی را در این شهر دنبال می‌کند، گفت: هدف نهایی مدیریت شهری تأمین نیاز شهروندان در همه سطوح است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.‌

کد خبر 599456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.