فیلیپین ۳ - ایران یک/ شکست سروقامتان ایران مقابل میزبان

تیم‌ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون زنان آسیا مغلوب فیلیپین میزبان این مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهارمین روز از رقابت‌های جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا، امروز چهارشنبه دوم شهریورماه با انجام چهار دیدار پیگیری شد.

تیم‌ملی زنان ایران در چهارمین مسابقه امروز به مصاف فیلیپین میزبان این رقابت‌ها رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

شاگردان الساندرا کمپدلی در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند؛ اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۴ نتیجه را به میزبان واگذار کردند.

ترکیب تیم‌ملی والیبال زنان در این دیدار مهسا کدخدا، مائده برهانی، پوران زارع، تهمینه درگزنی، الهه پورصالح، زهرا مغانی و محدثه مشتاقی (لیبرو) بود.

ملی‌پوشان کشورمان که در بازی روز گذشته مقابل ویتنام مغلوب شده بودند، امروز با انگیزه‌ای بالاتر و با هدف برد حریف وارد زمین شدند، اما در جو تماشاگران فیلیپینی مغلوب شد.

شاگردان کمپدلی که مقابل هزاران هوادار فیلیپینی حاضر در سالن محل برگزاری مسابقه به مصاف تیم ملی میزبان رفته بودند، همه توان‌شان را به‌کار گرفتند تا در این دیدار حساس نتیجه را به‌نفع خود رقم بزنند، اما در نهایت سه بر یک مغلوب شدند.

معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در مانیل از جمله تماشاگران این مسابقه در سالن بود.

به گزارش ایمنا، تیم‌ملی ایران فردا (پنج‌شنبه سوم شهریورماه) در چهارمین دیدار خود در این پیکارها از ساعت ۱۲:۳۰ مقابل تیم چین قرار می‌گیرد.

کد خبر 599453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.