آمادگی استخرهای کاردانو برای هارد فورک واسیل

هارد فورک واسیل (Vasil) پلتفرم کاردانو شامل چند طرح پیشنهادی برای بهبود شبکه است که سرعت و توان عملیاتی این ساختار بلاک‌چینی را افزایش می‌دهد و از تراکنش‌های همزمان بیشتری پشتیبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا, هاردفورک واسیل (Vasil) که در ابتدا برای عرضه در ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده بود، برای بار چندم به تعویق افتاد و این اثرات بدی برای جامعه کاردانو به دنبال دارد.

کوین هَموند (Kevin Hammond) مدیر فنی IOG در توئیتر خود اعلام کرده است که هاردفورک واسیل بار دیگر به تعویق خواهد افتاد تا از این موضوع اطمینان حاصل شود که تمام نهادها نظیر صرافی‌ها و توسعه‌دهندگان API آماده عرضه این به‌روزرسانی باشند و همزمان درصد آمادگی بالایی برای فورک آماده باشد.

آمادگی استخرهای کاردانو برای هارد فورک واسیل

بزرگ‌ترین اکسپلورر مستقل کاردانو، Cexplorer گزارش داده است که ۳۳ درصد از گره‌های استخرهای سهام بلاکچین به روز شده و برای هارد فورک Vasil آماده هستند و ۶۷ درصد از گره‌ها تجدید نشده یا در شرایط پیش از واسیل باقی می‌مانند. رویداد Vasil کاردانو زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که تعداد استخرهای به روز شده استیک به ۷۵ درصد برسد.

فورک واسیل یک آپدیت مهم برای شبکه آدا کاردانو است که در طول عمر کاردانو اولین آپدیت با حجم بسیار بالا و افزایش سرعت بسیار زیاد است، همچنین پهنای باند بالاتر، عملکرد بهبود یافته پلتفرم قرارداد هوشمند Plutus و انتقال انواع توکن‌ها از شبکه اتریوم به شبکه کاردانو است.

کد خبر 599422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.