همه چیز درمورد نحوه برگزاری دور سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس!

هر آنچه باید درباره قرعه کشی مرحله سوم جام اتحادیه بدانید در ادامه مطلب قابل مشاهده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شصت و سومین دوره مسابقات Carabao Cup در ماه آگوست آغاز شد و در آستانه ورود به سومین دوره خود است. دور سوم این مسابقات میزبان تیم‌های برتر لیگ برتر از جمله منچسترسیتی، لیورپول و چلسی و آرسنال خواهد بود.

لیورپول مدافع عنوان قهرمانی جام کارابائو است. آنها چلسی را در ضربات پنالتی هیجان انگیز شکست دادند که با نتیجه ۱۱-۱۰ به پایان رسید و برای نهمین بار در ومبلی قهرمان شد. تیم یورگن کلوپ به عنوان یکی از محبوب‌های این فصل، رقابت‌ها را شروع می‌کند، هرچند می‌توانند انتظار رقابت سختی از سوی تعدادی دیگر از مدعیان قدرتمند داشته باشند که تشنه کسب جوایز هستند.

دور دوم جام کارابائو ۲۰۲۲-۲۳ قرار است این هفته تکمیل شود و همه نگاه‌ها به قرعه کشی بازی‌های دور سوم معطوف خواهد شد. تمام جزئیات قرعه کشی دور سوم جام کارابائو ۲۰۲۲-۲۳، از جمله بازی‌ها، تاریخ‌ها، نتایج و موارد دیگر در ادامه قابل مشاهده است.

قرعه کشی دور سوم جام کارابائو کی برگزار می‌شود؟

تاریخ قرعه کشی دور سوم جام کارابائو ۲۰۲۲-۲۳ چهارشنبه ۲۴ آگوست ۲۰۲۲ است.

کدام تیم‌ها در دور سوم جام کارابائو حضور دارند؟

هفت باشگاه لیگ برتر، منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، آرسنال، منچستریونایتد، تاتنهام و وستهم - به ۲۵ برنده از دور دوم پیوستند.

دور سوم جام کارابائو در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

جام کارابائو ۲۰۲۲-۲۳ در ۸ آگوست ۲۰۲۲ آغاز شد و به مدت شش ماه تا فینال که یکشنبه ۲۶ فوریه ۲۰۲۳ در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود، ادامه خواهد داشت.

دور اول تا ۱۲ آگوست به پایان رسید و دور دوم جام کارابائو ۲۰۲۲-۲۳ این هفته آغاز خواهد شد.

دور سوم جام کارابائو ۲۰۲۲-۲۳ در هفته منتهی به ۷ نوامبر ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. در مجموع ۱۶ بازی در دور سوم برگزار خواهد شد

کد خبر 599395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.