تلاش شورای شهر لندن برای بهبود شرایط کودکان

شورای شهر لندن ضمن اشاره به کوتاهی‌های اخیر خود برای رسیدگی به کودکان در سال‌های اولیه زندگی، ایجاد خدمات مناسب برای جبران این قصور را در اولویت قرار داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های جدید شورای شهر لندن حاکی از آن است که سیستم حمایتی چندپاره این شهر برای رسیدگی به و ارائه خدمات سال‌های اولیه زندگی، بسیاری از خانواده‌های لندن را در معرض خطر فقدان دسترسی به حمایت مناسب در زمان مناسب قرار داده است. خدمات سال‌های اولیه زندگی شامل خدمات مراقبت از کودک، دوره پیش‌دبستانی، مراقبت‌های روزانه پاره‌وقت، مراقبت کامل روزانه و مراکز آموزشی، خدمات موقت پیش‌دبستانی، خدمات شبانه پیش‌دبستانی و مواردی از این قبیل می‌شود.

در حال حاضر گسستگی سیستم‌های حمایتی شورا در زمینه ارائه خدمات زایمان، ویزیت‌های پزشکی، خدمات مراقبت‌های اولیه، مراقبت‌های اجتماعی، مراقبت از کودکان و حمایت‌های هدفمند از کودکان در سال‌های اولیه زندگی باعث شده است که شرایط برای بسیاری از خانواده‌های ساکن شهر بسیار چالش‌برانگیز باشد. نامرتبط بودن ارائه خدمات به هر یک از موارد ذکرشده باعث ایجاد یک سیستم چندپاره حمایتی شده است که در آن متخصصان فرصت ارائه پشتیبانی و تضمین نتایج بلندمدت بهتر را برای خانواده‌ها، به‌ویژه برای اقشار محروم‌تر جامعه از دست می‌دهند.

شورای شهر طیف گسترده‌ای از موانع را بر سر راه خدمات مشترک برای کودکان شناسایی کرده است که شامل ظرفیت، موانع فرهنگی، تغییر مناظر از جمله مرزهای منطقه برای خدمات و مشکلات فنی ازجمله فقدان اطلاعات در مورد سیستم‌های اشتراک‌گذاری یا قوانین محلی می‌شود. شورا برای رسیدگی به این چالش‌ها در سطح محلی، در سراسر لندن و در سطح ملی توصیه‌هایی ارائه کرده است که شامل فرهنگ قوی‌تر برای اشتراک‌گذاری اطلاعات و کارهای مشترک فراتر از مرزها می‌شود. این امر به‌ویژه برای خانواده‌هایی که به حاشیه‌های لندن نقل مکان می‌کنند یا ساکن منطقه‌های اصلی لندن نیستند بسیار اهمیت دارد.

شورا علاوه بر این از رهبران استراتژیک در سرتاسر لندن خواسته است برای ایجاد روش ارائه خدمات رایج فراموش‌شده در سال‌های گذشته، ایجاد راه‌حل‌های مشترک و صحبت با صدای منسجم‌تر با شرکای بهداشت و دولتی گرد هم بیایند. شورای شهر لندن همچنین قصد دارد ابزاری برای خودارزیابی ایجاد کند تا مقامات محلی و شرکای آن‌ها را قادر سازد تا در سیستم سال‌های اولیه محلی عملکرد بهتری از خود نشان دهند و یک برنامه مشترک برای تغییر ایجاد کنند.

عضو اجرایی شورای شهر لندن در زمینه کودکان و نوجوانان ضمن اشاره به این‌که خدمات‌رسانی به کودکان در سال‌های اولیه زندگی، پتانسیل تغییر زندگی در مرحله‌ای مهم از رشد کودک را دارد، مطرح کرد که گزارش شورای شهر نشان می‌دهد هنوز در سیستم حمایتی این بخش پراکندگی وجود دارد و این بدان معنا است که کودکان و خانواده‌ها ممکن است تمام کمک‌های مورد نیاز خود را دریافت نکنند.

وی خاطرنشان کرد که شورا به‌دنبال راه‌حلی برای یکپارچه‌سازی سیستم خدمات‌رسانی در سال‌های اولیه زندگی نیست چراکه به‌خوبی می‌داند هر منطقه به نیازهای محلی مردم خود به‌صورتی متفاوت پاسخ می‌دهد و می‌توان کارهای بیشتری را در سطح محلی انجام داد تا به پیوستگی بهتر خدمات سال‌های اولیه زندگی در سطح محلی کمک شود. بنابراین شورای شهر و کارکنان بهداشت و آموزش باید هنگام بحث در مورد چگونگی پیوستگی این خدمات، تجربیات زیستی کودکان و خانواده‌ها را محور کار خود قرار دهند. با پرورش فرهنگ خوب کار در فراسوی مرزهای حرفه‌ای و کمک به کاهش شکاف‌ها با به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات به شیوه‌ای مفید و مؤثر می‌توان اطمینان حاصل کرد که هر کودکی به حمایتی که نیاز دارد دسترسی داشته باشد و به وی در شروع زندگی به بهترین نحو ممکن کمک می‌شود.

کد خبر 599388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.