تقاضا برای بهبود ایمنی جاده اصلی نورث‌نورفورلک

شورای شهر نورث‌نورفولک با تماس‌های رو به افزایش بی‌شماری از سوی مردم محلی مواجه است که خواستار بهبود ایمنی در جاده‌ای هستند؛ به‌تازگی یک زن جوان جان خود را در آن از دست داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در ماه گذشته یکی از ساکنان نورث‌نورفولک در اثر تصادف با ماشین در جاده A149 واقع در فاصله خیابان‌های «ویفورد بریدج (Wayford Bridge)» و «استالهام (Stalham)» جان خود را از دست داد. فردای روز تصادف بیش‌از ۴۰ نفر از اهالی منطقه با تجمع در محوطه‌ای در خارج از جاده، با ابراز نگرانی در زمینه ناامن بودن آن خواستار ایجاد تغییرات برای ایمن‌سازی جاده مذکور شدند. پس از آن در فاصله کمتر از یک ماه درخواستی با بیش‌از ۱۱۰۰ امضا به شورای شهر ارسال شد که در آن این تقاضا مطرح شده بود.

ساکنان منطقه دلیل این پافشاری خود را تصادف‌های بسیاری اعلام کردند که پیش از این نیز در مسیر جاده A149 منجر به ایجاد تراژدی‌های دردناک شده است، اما شورا هیچ اقدامی برای بهبود اوضاع به کار نگرفت که این امر باعث کاهش احساس امنیت مردم و افزایش نگرانی آن‌ها در این زمینه شده است. ساکنان این منطقه با وجود ترسی که دارند نمی‌توانند با خیال آسوده از جاده‌های فرعی منطقه وارد A149 شوند و استفاده از مسیرهای خاکی محلی را ترجیح می‌دهند که خود با مشکلات بسیاری همراه است.

درخواست ارسالی به شورای شهر نورث‌نورفولک حاوی تقاضای مردم بومی منطقه برای ارزیابی نحوه ایمن‌سازی جاده است به‌ویژه که A149 پس از افتتاح جاده اصلی « برادلند نورث وی (Broadland Northway)» در آوریل ۲۰۱۸، به‌عنوان مسیر تکمیل‌کننده تردد از شرق شهر به شمال غربی آن بسیار شلوغ‌تر از قبل شده است. این امر خروج از جاده‌های فرعی به جاده اصلی و حتی قرار گرفتن بین خطوط پیش از سرعت گرفتن را با مشکل مواجه کرده است چراکه پیش از گذاشتن پا روی پدال گاز ممکن است تصادفی رخ دهد. ساکنان شهر هرگونه هزینه‌کرد شخصی در این زمینه را اضافی می‌دانند چرا که ورود به A149 همیشه و در هر حالتی خطرناک است.

شورای شهر نورث‌نورفولک از نظر دادن در این زمینه و حتی بیان این‌که به بررسی مشکل مذکور یا ارزیابی جاده خواهد پرداخت یا نه امتناع ورزیده و سخنگوی شورا اعلام کرده است که ایمنی در جاده‌ها همیشه یکی از اولویت‌های شورا بوده است و همواره محدودیت‌های سرعت، علائم و نشانه‌های جاده پیش از افتتاح رسمی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود همه جاده‌های شهر تا حد امکان ایمن هستند. وی اعلام کرد که A149 نیز یکی از جاده‌هایی است که با همین شرایط راه‌اندازی شده است و شورا هم‌چون سایر جاده‌های شهر به نظارت بر این جاده ادامه خواهد داد.

کد خبر 599387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.