نظارت بر عملکردها در راستای خدمت به شهروندان باشد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت باید از ردهای پایین به رده‌های بالا و در راستای خدمت به شهروندان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ با اشاره به روز پزشک و در بازدید از درمانگاه شهرداری منطقه پنج، اظهار کرد: با توجه به مسئولیتی که دارم باید به شهروندان پاسخگو باشم و در همین راستا از هیچ اقدامی دریغ نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه در شورای ششم شهر تمام اعضا به منظور تأثیر بیشتر سعی بر حضور در مناطق و دیدار با شهروندان را دارند، ادامه داد: در گذشته سیاستگذاری‌ها دیکته‌ای و از بالا به پایین بود، اما در این دوره سعی می‌کنیم مستقیم در جریان امور قرار گیریم و در واقع به نوعی تصمیم‌گیری‌ها با نظارت شورای اسلامی شهر و از پایین به بالا انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سیاست‌گذاری‌ها در عرصه سلامت شهر تهران باید با توجه به مشاهدات عینی و تعامل با مسئولان مربوطه باشد، چرا که با این رویه نظارت بر عملکردها نیز راحت‌تر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در تمام دنیا مدیریت بیمارستان و مراکز درمانی به سمت هیئت امنایی رفته است و در کشور نیز این موضوع تا حدودی تحقق یافته است، لذا در برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های آتی شهر تهران نیز باید مراکز درمانی و بیمارستانی به سمت درآمدزایی و با نگاه خدمت به شهروندان سوق یابد.

کد خبر 599382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.