تحقق ۷۰ درصدی بودجه شهرداری قم در ۴ ماه

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از تحقق ۷۰ درصدی درآمد بودجه سال ۱۴۰۱ در چهار ماه نخست سال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، محمد وحیدنیا با اشاره به تصویب بودجه چهار هزار و ۲۵۳ میلیارد تومانی شهرداری قم برای سال جاری. اظهار کرد: تنظیم این بودجه به‌منظور هماهنگی بین درآمدها و هزینه‌های شهرداری و همچنین توسعه متوازن در شهر است.

وی با اشاره به اولویت‌های موردتوجه در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری قم، افزود: تقویت حمل‌ونقل عمومی، مدیریت بهینه پسماند، افزایش زیرساخت شهر هوشمند، افزایش بهره‌وری، محرومیت‌زدایی و توسعه زیرساخت‌های نشاط اجتماعی از جمله اولویت‌های تدوین بودجه امسال است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم تحقق بودجه در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۱ را ۷۰ درصد دانست و تصریح کرد: تحقق بودجه در چهار ماه نخست سال ۷۰ درصد بوده است و امیدواریم تا پایان سال و با توجه به اجرایی شدن قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها از شهریورماه، به تحقق صددرصدی و بیشتر دست پیدا کنیم.

وحیدنیا با بیان اینکه بیشترین درآمد شهرداری مربوط به حوزه عمران و ساختمان بوده است، خاطرنشان کرد: بیشترین درآمد شهرداری از عوارض ساختمانی، اعمال ماده ۱۰۱، و سهم شهرداری ناشی از قانون مالیات بر ارزش افزوده است.

کد خبر 599374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.