۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
مدرن‌سازی خدمات شهری در شیکاگو

برنامه‌ریزان شیکاگو، بزرگ‌ترین شهر ایالت ایلینوی در آمریکا، در نظر دارند به مدرن‌سازی فناوری اطلاعات در شهر بپردازند تا از این طریق، شفافیت مدیریت شهری را افزایش دهند و خدماتی با قابلیت دسترسی بیشتر در اختیار شهروندان قرار دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساکنان شیکاگو به زودی به ابزارهای جدیدی دسترسی پیدا خواهند کرد که از طریق نوسازی استراتژی‌های دیجیتالی، امکان برآورده کردن خدمات شهری را برای آن‌ها تسهیل می‌کند. اداره دارایی، اطلاعات و خدمات شهری مسئولیت پیاده‌سازی این پروژه را به عهده گرفته است و در نظر دارد به افزایش کارآمدی سیستم‌های فناوری اطلاعات بپردازد، ضمن این‌که شفافیت عملکرد مدیران شیکاگو را به واسطه افزایش دسترسی مردم به داده‌ها بهبود خواهد بخشید.

مدرن‌سازی خدمات شهری در شیکاگو

پیش از این نیز، اقدامات متعددی توسط مدیران شیکاگو در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان پیاده شده بود و افزایش رضایت ساکنان را در پی داشت. با این حال، برنامه‌ریزان شهر در نظر دارند از طریق افزایش دسترسی برابر به منابع تکنولوژیک، ابزارهای بیشتری را در اختیار شهروندان قرار دهند تا امکان اشتغال را میان آن‌ها افزایش دهند و ساکنان را به یک رفاه فراگیر نائل کنند. ارائه خدمات جدید و مدرن‌سازی فناوری اطلاعات به روش‌های مختلفی برابری میان شهروندان را افزایش خواهد داد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها پرداخته می‌شود:

· کاهش هزینه‌های ناشی از دریافت خدمات و مزایای شهری

· به‌روزرسانی فرآیندهای تجارت قدیمی و اتخاذ فناوری‌های جدید برای تضمین همکاری و مشارکت در سراسر شهر طی سال‌ها و دهه‌های آینده

· بهبود صحت داده‌ها برای افزایش شفافیت و استفاده از داده‌ها

· کاهش بار فناوری اطلاعات بر دوش اداره‌های شهری و قادرسازی آن‌ها به تخصیص بخش اعظم منابع خود به ارائه خدمات بهتر به ساکنان

لوری لایت‌فوت، شهردار شیکاگو به منظور پیاده‌سازی این تغییرات، افراد متخصصی را استخدام کرده است تا بتواند بیشترین بهره را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از دانش و مهارت کارشناسان ببرد. در نتیجه مدرن‌سازی سیستم‌ها، فرآیندها و خدمات فناوری برای کاربران، شیکاگو به یکی از شهرهای دوستدار کاربر تبدیل خواهد شد، ضمن این‌که صاحبان کسب‌وکار خواهند توانست از روش‌های مدرن برای رونق کار خود بهره ببرند.

مدرن‌سازی خدمات شهری در شیکاگو

کد خبر 599357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.