افتتاح ۵۳ پروژه عمرانی در هفته دولت

فرماندار شهرستان لنجان گفت: در هفته دولت ۵۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۱ میلیارد تومان در شهرها و روستاهای شهرستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی فشارکی در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان والا مقام رجایی و باهنر به عنوان اسوه‌های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان و خدمتگزاران جهادی در طول حیات پر برکت خود ولایت پذیری، صداقت، مردمی بودن، ساده زیستی و خدمت بی‌منت به مردم را به منصه ظهور رساندند و این مهم آنان را به یک الگوی ماندگار تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه سیره شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای مسئولان و خادمان ملت است، افزود: هفته نخست شهریور ماه به پاس زحمات والای شهیدان رجایی و با هنر و با هدف نهادینه شدن فرهنگ جهادی به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه محور فعالیت‌های دولت سیزدهم شفافیت و صداقت است، تصریح کرد: فرا رسیدن هفته دولت فرصت مناسبی برای افزایش امید و تقویت اتحاد ملت و دولت بوده و در این

میان بیان دستاوردها و خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت که در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه و با وجود تنگناهای اقتصادی مسیر توسعه و پیشرفت کشور را با قدرت و توان دو چندان ادامه داده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت همزمان با سراسر کشور در شهرستان لنجان با غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدای شهرستان لنجان در سه بخش مرکزی، فولادشهر و باغبادران آغاز شد.

محمدی تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران کارمند دولت، برگزاری ملاقات‌های عمومی با معاونین فرمانداری شهرستان لنجان در اداره صمت، اتاق اصناف و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نشست با نخبگان و معتمدان با رویکرد جوانان و بانوان، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و… از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت بزرگداشت هفته دولت در شهرستان لنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرمانداری شهرستان لنجان در تلاش است در مسیر شفافیت و صداقت گام برداشته و اقدامات خود را با صداقت به مردم معرفی کنیم، عنوان کرد: در هفته دولت ۵۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۱ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد همچنین کلنگ تعدادی از پروژه‌های عمرانی با اعتباری بیش از ۵۵ میلیارد تومان نیز بر زمین خواهد خورد.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: احداث ایستگاه پمپاژ و مخزن آب اضطراری شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، تبدیل شبکه‌های سیمی فشار قوی به کابل خود نگهدار، توسعه و نگهداری شبکه برق روستایی، اجرای شبکه فاضلاب و کتابخانه عمومی توسط شرکت عمران فولادشهر، احداث کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی توسط شهرداری فولادشهر و … از جمله پروژه‌های شاخص به شمار می‌آید.

کد خبر 599353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.