۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
مسئولان به دنبال تامین آب باشند

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: تامین آب پایدار در اسرع وقت بهترین پاسخ مسئولان به صبر مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر شهرکرد، اظهار کرد: به صورت ریشه‌ای و با تمرکز بر روش‌های علمی، اجرایی و اقدام جهادی برای رفع مشکل تأمین آب پایدار در اسرع وقت بهترین پاسخ مسئولان به صبر مردم است.

وی با اشاره به اینکه مردم در مدت ۱۴ روز گذشته با سختی بسیاری روبه‌رو شدند، اما صبوری کردند، گفت: قدردان همراهی گروه‌های جهادی در توزیع آب‌های معدنی، در اختیار گذاشتن چاه‌های کشاورزی کشاورزان در جهت تأمین آب شرب مردم و اطلاع‌رسانی و پوشش خبرنگاران رسانه‌ها، مطبوعات و فضای مجازی هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد افزود: این شورا از نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، دادستان مرکز استان، فرماندار شهرستان شهرکرد و تمام افرادی که به هر شکل در راه رفع مشکلات آب شرب شهرکرد تلاش کردند، تشکر می‌کند.

وی در خصوص رفع مشکلات آب شرب شهرکرد، اضافه کرد: جذب و تخصیص اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان و انتقال آب از تصفیه‌خانه سامان، اجرای دو طرح پدافندی فدک و عمان سامانی، نصب تجهیزات رفع کدورت و فیلترهای سرامیکی آب از خدمات و تلاش‌های مسئولان استانی، تیم‌های تخصصی و نیروهای جهادی از جمله اقداماتی است که جهت رفع مشکل آب شرب شهرکرد انجام شده است.

حیدری گفت: طرح آب‌رسانی پایدار از چشمه دیمه و شیخ‌علیخان کوهرنگ از جمله طرح‌های مهم در زمینه آب‌رسانی به مرکز استان است.

کد خبر 599346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.