بوستان بزرگ باغ‌ هاشمی‌نژاد زنجان کلنگ‌زنی می‌شود

شهردار زنجان گفت: همزمان با هفته دولت، مراسم کلنگ‌زنی بوستان بزرگ در زمینی موصوف به باغ شهید هاشمی‌نژاد انجام می‌شود.

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه بزرگ باغ شهید هاشمی‌نژاد با همت مدیریت شهری به مساحت ۶۵ هزار و ۵۹۱ مترمربع و با قرارداد اولیه یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در راستای اهداف شهرداری و برای تأمین رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است، افزود: چهار پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو، فضای بازی ویژه کودکان، فضای بازی ویژه بزرگسالان (منچ، دوز و شطرنج) و فضای بازی‌های محلی و سنتی در این بوستان تعبیه خواهد شد.

شهردار زنجان ایجاد محوطه ویژه ورزش‌های دوچرخه‌سواری، اسکیت و موتور برقی را از دیگر امکانات این بوستان عنوان و خاطرنشان کرد: توجه به نیازهای فرهنگی شهروندان ضرورت دارد، در این راستا ایجاد سرای محله شامل کتابخانه و کلاس‌های آموزش هنری، سالن آمفی‌تئاتر روباز، بوفه، کافی‌شاپ، نمازخانه و سایه‌بان جهت پاسخ‌گویی به نیاز شهروندان و تحقق اهداف شهرداری به مسائل فرهنگی شهروندان انجام می‌شود.

فیروزفر توزیع متوازن امکانات شهری از اهداف مهم شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: باغ هاشمی‌نژاد در منطقه بی‌سیم زنجان و در راستای توزیع متوازن امکانات شهری کلنگ‌زنی می‌شود.

کد خبر 599340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.