اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار گیرد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ با اشاره به بازدید در منطقه ۱۶ شهرداری تهران و چگونگی اجرا و میزان پیشرفت پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی این منطقه، اظهار کرد: در فصل بودجه جلسات مشترکی با شهردار منطقه ۱۶ و معاونان منطقه برگزار شد تا نیازهای فرهنگی و اجتماعی منطقه به درستی دیده شود، اما در مقابل این توقع داریم تا بودجه فرهنگی و اجتماعی در حوزه خود صرف شود.

وی ادامه داد: با توجه به درصد پایین بودجه در حوزه فرهنگی و اجتماعی اصرار بر این است تا این بودجه در بخش‌های دیگر هزینه نشود و به این نکته توجه ویژه شود که بودجه این بخش نسبت به سایر معاونت‌ها کمترین اعتبار را به خود اختصاص داده و این در حالی است که موضوعات فرهنگی و اجتماعی بیشترین نیاز شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در خصوص تأمین اعتبار، منطقه ۱۶ از وضعیت مناسبی برخوردار است و در خصوص پیشرفت ریالی نیز روند خوبی دارد، اما پیشرفت فیزیکی برای مدیریت شهری دارای اهمیت بسزایی است، لذا ضرورت دارد تا درصد پیشرفت فیزیکی پیش‌بینی شده به درستی تحقق یابد.

وی گفت: در زمان بودجه تلاشمان این بود که ردیف جدید ایجاد نشود و به دنبال آن بودیم تا زیرساخت‌های موجود به روزرسانی و بعد از آن پروژه‌های نیمه‌تمام تعیین تکلیف شود و پروژه‌های جدید در اولویت آخر و بنا به نیاز در سال‌های بعد آغاز شود. با این وجود با توجه به نیازهای منطقه ۱۶ چهار پروژه جدید با توجه به نیازهای منطقه تعریف شد.

کد خبر 599339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.