جنگ رم و یوونتوس بر سر هافبک پاری‌سن‌ژرمن

در صورت تأخیر بیانکونری در ارائه پیشنهاد و پیش‌بردن مذاکره، آن‌ها ممکن است در یک رقابت جدی، قافیه را در مقابل رم و مورینیو ببازند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یوونتوس تصمیم گرفته است توجه خود را روی جذب لئاندرو پارادس از پاری‌سن‌ژرمن متمرکز کند و تمام تلاشش را برای نهایی کردن این انتقال به کار بگیرد.

مدتی است که باشگاه رم به رهبری ژوزه مورینیو وضعیت پارادس را زیر نظر دارد و به دنبال جذب هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن است تا خط میانی تیمش را تقویت کند. با این حال پیش از رم، باشگاه یوونتوس برای جذب پارادس اعلام آمادگی کرده بود و معامله این بازیکن تا حد زیادی به معامله ربیو با منچستر یونایتد ارتباط داشت.

اوضاع بیانکونری با تساوی بدون گل برابر سمپدوریا اصلاً خوب نیست. آن‌ها در طول بازی نشان دادند که در حفظ توپ و مالکیت بازی بسیار ضعیف هستند و اوضاع آلگری و تیمش وخیم است. سران باشگاه ایتالیایی در نظر دارند تا با جذب یک هافبک بتوانند بخشی از مشکلات خط میانی تیم خود را برطرف کنند.

همچنین باشگاه یوونتوس تصمیم گرفته است تا بی‌خیال ممفیس دپای از بارسلونا شود و روی آرکادیوش میلیک از المپیک مارسی تمرکز کند، به این معنی که آن‌ها اکنون می‌توانند برای جذب یک هافبک جدید نیز کار کنند. هزینه به خدمت گرفتن دپای نسبت به میلیک بالاتر بود و از سوی دیگر دستمزد درخواستی مندرج در قرارداد این بازیکن نیز مبلغ بالایی داشت.

یووه می‌خواهد پارادس را به صورت قرضی و با بند خرید از پی اس جی جذب کند. با این حال در صورت تأخیر بیانکونری در ارائه پیشنهاد و پیش بردن مذاکره، آنها ممکن است در رقابت جدی قافیه را در مقابل رم و مورینیو ببازند. سرمربی پرتغالی پس از مصدومیت جورجینیو واینالدوم به دنبال یک هافبک دیگر است تا خلأ موجود در تیمش را پر کند.

تکمیل انتقال پاردس برای پی‌اس‌جی اهمیت زیادی دارد، چراکه به آن‌ها اجازه می‌دهد تا برای مذاکرات بر سر فابیان رویز، هافبک ناپولی را نهایی کنند. باشگاه فرانسوی به جذب این بازیکن علاقه‌مند است اما هنوز نتوانسته شرایط را برای نهایی کردن انتقال وی فراهم کند. با جدایی پارادس، جایی برای رویز در تیم خالی می‌شود و از سوی دیگر تراز مالی نیز با مشکل مواجه نخواهد شد.

جالب است بدانید که در صورت انتقال فابیان رویز، کیلور ناواس نیز به ایتالیا منتقل خواهد شد و بخشی از معامله هافبک ناپولی به حساب می‌آید. درواقع اینکه یوونتوس و رم چه تصمیمی در قبال هافبک آرژانتینی پی‌اس‌جی بگیرند، روی سرنوشت و آینده چند بازیکن دیگر و البته باشگاه‌های دیگر نیز تأثیرگذار است.

کد خبر 599327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.