خط ۱۰۳ اتوبوسرانی اصفهان از خیابان صاحب‌الزمان(عج) عبور نمی‌کند

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به انجام عملیات آسفالت‌ریزی در خیابان صاحب‌الزمان (عج) محله اصفهانک، اتوبوس‌های خط ۱۰۳ تا اطلاع ثانوی از خیابان صاحب‌الزمان (عج) واقع در این محله عبور نمی‌کند و تا ابتدای خیابان امام حسین (ع) خدمت‌رسانی خواهد کرد.

سیدمهدی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به انجام عملیات آسفالت‌ریزی در خیابان صاحب‌الزمان (عج) محله اصفهانک، مسیر عبوری خط ۱۰۳ اتوبوسرانی اصفهان دچار تغییراتی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع، اتوبوس‌های خط ۱۰۳ تا اطلاع ثانوی از خیابان صاحب‌الزمان (عج) محله اصفهانک عبور نمی‌کند و تا ابتدای خیابان امام حسین (ع) خدمت‌رسانی خواهد کرد.

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه شهروندان ساکن در خیابان صاحب‌الزمان (عج) می‌توانند برای استفاده از خط ۱۰۳ به ابتدای خیابان امام حسین (ع) مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: مسیر این خط از پایانه آبشار آغاز می‌شود و با گذر از ایستگاه‌های بوستان شهرداری، میدان شهید قوچانی، ردان، کشاورزی، شهید مطهری، سه‌راه اشکاوند، مخابرات، ورودی اصفهانک، بوستان‌های یک، هفت و ۱۰، میدان آزادی، موسوی، ابتدای شهرک، فرعی ۲۱، مسجد صاحب‌الزمان (عج)، نیکان، ابتدای درختی، شریعتی، امیرکبیر، مسجد جامع، زکریا و کشاورز، به مقصد می‌رسد.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۸۱۸۸ تماس بگیرند.

کد خبر 599251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.