مطلبی: افزایش ضریب ایمنی شهر هدف اصلی مدیریت شهری اصفهان است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: هدف اصلی مدیریت شهری این است که ضریب ایمنی شهر را افزایش دهد تا در ساعت‌های پیک ترافیک بتوانیم در کمترین زمان ممکن به محل حادثه مراجعه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه شماره ۲۷ آتش‌نشانی، اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم توانستیم یکی از ایستگاه‌های استراتژیک آتش نشانی را در هسته مرکزی شهر افتتاح کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مناطق یک و سه شهرداری اصفهان، افزود: با توجه به تأکیدات شهردار اصفهان تجهیزات خوبی خریداری شده است و به‌زودی در این ایستگاه به‌کارگیری می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: سال‌های زیادی خلأ وجود ایستگاه آتش‌نشانی در هسته مرکزی شهر احساس می‌شد به‌نحوی که هر صبح و شام به دلیل نبود این ایستگاه آتش‌نشانی مجبور به استقرار خودرو آتش‌نشانی در میدان امام حسین (ع) بودیم.

وی خاطرنشان کرد: هسته مرکزی شهر و وجود میدان امام (ره)، منطقه گردشگری و همچنین گذر چهارباغ بر اهمیت این منطقه می‌افزاید، از این رو احداث ایستگاه آتش‌نشانی در این محور ضروری بود.

مطلبی با تاکید بر اینکه هدف اصلی مدیریت شهری افزایش ضریب ایمنی شهر است تا در ساعت‌های پیک ترافیک بتوانیم در کمترین زمان ممکن به محل حادثه مراجعه کنیم، گفت: در این راستا دستگاه‌های چهار چرخ خریداری شده است که می‌تواند قابلیت حضور نیروهای آتش‌نشانی را در معابر کم‌عرض هسته مرکزی شهر و همچنین زمان‌های ترافیک بسیار سرعت بخشد.

وی گفت: طبق استانداردها تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی باید به ۴۰ ایستگاه برسد، در این راستا احداث چند ایستگاه در دست اقدام است، البته با همکاری مدیران مناطق مختلف شهری درصدد افزایش این ایستگاه‌ها برای سال آینده هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: هرچه ضریب ایمنی در شهر افزایش یابد، مردم با اطمینان خاطر بیشتری زندگی خواهند کرد و شعار «اصفهان من، شهر زندگی» محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروهای جان بر کف آتش‌نشانی با وجود ایستگاه یا نبود آن با تمام توان در کمترین زمان بهترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهند، گفت: طبق قانون اصفهان، معین تهران در زمان بحران است، اما شهر اصفهان و سازمان آتش‌نشانی این کلان‌شهر برای هر شهر و استانی که مشکلی به وجود آید، با تمام توان کمک می‌کند.

کد خبر 599248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.