نکات مهم خرید بیت کوین، تتر و پرفکت مانی در صرافی ارزکت

بیت کوین با نام اختصاری BTC یک ارز دیجیتال جهانی است، که در سال 2009 توسط فرد یا گروهی به نام ساتوشی ناکاموتو به عنوان اولین و مهم ترین ارز دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال به دنیا معرفی شد.

بیت کوین بر روی شبکه ای از بلوک ها به نام بلاک چین عمل می کند. همچنین قیمت بیت کوین از دیگر موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد.

بلاک چین یک پلتفرم شفاف و توزیع شده است که اطلاعات ثبت شده روی آن تحت هیچ شرایطی قابل دستکاری یا تغییر نیست. با توجه به ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین، این ارز محدود به مرزهای جغرافیایی نیست و این سیستم پرداخت امن و سریع و همچنین اطلاع از قیمت بیت کوین در هر نقطه از دنیا با اتصال به اینترنت قابل استفاده است. در ادامه مطلب به قیمت بیت کوین و نحوه خرید تتر بدون احراز هویت و خرید پرفکت مانی می پردازیم.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین

عوامل متعددی بر قیمت بیت کوین تأثیر می گذارد. اگر قصد معامله بیت کوین را دارید، رعایت قیمت بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال، یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید. اگر قصد سرمایه گذاری و نگهداری بیت کوین را برای مدت طولانی دارید، باید نقطه مناسبی را برای ورود و خرید این ارز دیجیتال پیدا کنید.

در سال های 2009 تا 2010 بیت کوین ارزشی نداشت. اما، از سال 2010 به بعد این رمز ارز برای معاملات عرضه شد. قیمت بیت کوین در اوایل کمتر از 0.14 دلار بود. پس از مدتی که این رمز ارز توجهاتی را به خود جلب کرد، تقاضا افزایش یافت اما میزان عرضه کم بود، بنابراین قیمت بیت کوین افزایش یافت. قیمت بیت کوین از ابتدا تا سال های اخیر تغییرات زیادی داشته است.

اما، از آغاز سال جدید میلادی 2022 قیمت بیت کوین حدود 35 هزار دلار ریزش کرد. اما پیش بینی های امروزه درباره بیت کوین، می گویند که قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار در سال 2023 خواهد رسید. در ادامه مقاله به بررسی خرید تتر بدون احراز هویت می پردازیم.

 نکات مهم خرید بیت کوین، تتر و پرفکت مانی در صرافی ارزکت

خرید تتر بدون احراز هویت

در مطلب بالا به قیمت بیت کوین و موارد مرتبط با آن اشاره کردیم. در این قسمت می خواهیم بدانیم آیا می توان خرید تتر بدون احراز هویت انجام داد؟ آیا خرید تتر بدون احراز هویت در صرافی امکان پذیر است؟

تتر پرکاربرد ترین ارز دیجیتال در جهان است و حتی افرادی که علاقه ای به خرید و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ندارند، به طور گسترده از آن در تراکنش های مالی خود استفاده می کنند. ممکن است شخصی در شرایط خاص نیاز به خرید سریع Tether از یک صرافی جدید داشته باشد، اما ممکن است خرید تتر بدون احراز هویت را به عنوان یک چالش ببیند. آیا می توان از این محدودیت عبور کرد و خرید تتر بدون احراز هویت را انجام داد؟

احراز هویت یک الزام قانونی است و باید توسط صرافی های ارز دیجیتال رعایت شود. پلتفرم‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید قبل از فروش دارایی‌های دیجیتال به کاربران یا خرید ارزهای دیجیتال از آن ها، اطلاعات اولیه در مورد خریدار یا فروشنده داشته باشند. بنابراین چاره ای نیست و امکان خرید تتر بدون احراز هویت وجود ندارد.

شما نباید کوهی از کاه بسازید. به نظر شما چرا خرید تتر بدون احراز هویت فرآیندی دشوار است و باید سعی کنید به هر طریق ممکن آن را دور بزنید؟ می توانید ساعت ها تلاش کنید تا صرافی برای خرید تتر پیدا کنید. در حالی که در کمتر از 5 دقیقه می توانید اسناد خود را به یک صرافی مورد اعتماد ارسال کنید و حساب خود را خیلی سریع فعال کنید.

برای خرید تتر بدون احراز هویت کافی است یک متن کوتاه چند خطی روی یک کاغذ بنویسید و تصویری از آن را به همراه کارت ملی و کارت بانکی خود در کنار صورت خود حک کنید. پس از ارسال عکس به صرافی، اکانت شما در مدت 15 دقیقه فعال و آماده فروش و خرید تتر بدون احراز هویت و سایر ارزهای دیجیتال می شود.

 نکات مهم خرید بیت کوین، تتر و پرفکت مانی در صرافی ارزکت

خرید پرفکت مانی

پرفکت مانی، یک نوع صرافی بین المللی است که از نظر بسیاری از جهات مانند سایر رمز ارزها است. برای خرید پرفکت مانی و همچنین اطلاع از قیمت بیت کوین و خرید تتر بدون احراز هویت باید وارد سایت صرافی شده و در قسمت سمت راست گزینه خرید ارز و خرید پرفکت مانی را انتخاب کنید. سپس در قسمت انتخاب ارز، ارز مورد نظر مانند خرید پرفکت مانی را انتخاب کرده و در کادر پایین مقدار درخواستی خرید پرفکت مانی را بنویسید. سیستم مبلغ پرداختی را محاسبه می کند و با کیک بر روی گزینه پرداخت می توانید خرید پرفکت مانی یا سایر رمز ارزها را انجام دهید.

کلام آخر

ارزکت (https://arzket.com) صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال است که با ایجاد محیطی امن و کاربرپسند، راه ورود شما به دنیای رمز ارزها را آسان کرده است. با مراجعه به این سایت می توانید از قیمت بیت کوین و خرید تتر بدون احراز هویت مطلع شوید. بالاترین امنیت، قویترین پشتیبانی، بالاترین سرعت با کمترین میزان کارمزد معاملات را در ارزکت (Arzket) تجربه کنید.

کد خبر 599233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.