شناسایی عامل اصلی برتری منچستریونایتد مقابل لیورپول!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که در بسته خبری امروز __ چهارشنبه دوم شهریور ۱۴۰۱_ می‌خوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ چهارشنبه دوم شهریور ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* لسترسیتی قصد دارد به دلیل شرایط قراردادی یوری تیلمانز، قیمت درخواستی خود را به ۳۸ میلیون پوند کاهش دهد و امیدهای آرسنال برای جذب این هافبک را افزایش دهد.

* چلسی به علاقه خود به وسلی فوفانا، مدافع لسترسیتی، پس از رد پیشنهاد سوم توسط لستر، پایان داد.

* وستهام در حال برنامه‌ریزی برای جذب کانر گالاگر، هافبک تهاجمی چلسی است و به نیوکاسل و کریستال پالاس در نبرد برای جذب ستاره تیم انگلیس ملحق می‌شود.

* ۹ بازیکن منچستریونایتد ممکن است در ۱۰ روز آینده اولدترافورد را ترک کنند، زیرا اریک تن هاخ همچنان به خالی کردن لیست تیم ادامه می‌دهد.

* اریک تن هاخ پس از شکست ۴ بر صفر در برابر برنتفورد به بازیکنان منچستریونایتد در " ماراتن دو مجازات" که ۱۳.۸ کیلومتر بود، پیوست.

* کاکا، اسطوره برزیل، می‌تواند برای اولین بار پس از جام جهانی به مربیگری بپردازد، اگرچه مجوزی که او دریافت کرد به این معنی است که فعلاً فقط می‌تواند در کشورش کار کند.

* لیل، محمد بایو را به تیم دوم خود تبعید کرد، این اتفاق پس از آن رخ داد که تصاویری از او در حال خوش‌گذرانی در شب قبل از شکست ۷ بر یک آنها در لیگ یک توسط پاری سن ژرمن منتشر شد.

تایمز:

* جنگ قدرت بر سر توزیع پول نقد لیگ قهرمانان اروپا پس از سال ۲۰۲۴ در جریان است و یوفا تحت فشار قرار گرفته است تا نسبت پول تلویزیونی اختصاص داده شده به باشگاه‌ها را بر اساس دستاوردهای تاریخی آنها در اروپا کاهش دهد.

دیلی اکسپرس:

* منچستریونایتد تلاش‌ها برای آوردن آنتونی، هدف بلندمدت خود را به اولدترافورد را در ۹ روز آینده افزایش می‌دهد.

* در حالی که باشگاه لیگ برتری تاتنهام همچنان به هافبک ۱۸ میلیون پوندی آتالانتا علاقه نشان می‌دهد، روسلان مالینوسوکی در آرزوی انتقال به این تیم است.

* تاتنهام همچنان به آداما ترائوره، وینگر ولوز علاقه‌مند است زیرا آنتونیو کونته به دنبال اضافه کردن یک گزینه تهاجمی دیگر به تیم خود است.

دیلی میل:

* متئو کواچیچ توانست روز سه شنبه به طور کامل با چلسی تمرین کند و پس از مصدومیت زانو در بازگشت به ترکیب اصلی تیمش مصمم است.

* بارسلونا بر این باور است که اتلتیکو مادرید به طور عمدی آنتوان گریزمان را نیمکت نشین می‌کند تا از پرداخت ۳۳.۸ میلیون پوند به آنها خودداری کند. اگر او ۵۰ درصد بازی‌ها را انجام می‌داد، این پول باید پرداخت شود.

* دنیل دوبوا، وزنه بردار بریتانیایی، اختلاف حقوقی با پروموتور افسانه‌ای دان کینگ را حل و فصل کرده است و مبلغ ۴۰۰ هزار پوند دریافت خواهد کرد.

دیلی میرر:

* چلسی هنوز خواسته مالی بارسلونا برای پیر امریک اوبامیانگ را برآورده نکرده است، اما انتظار دارد که بتواند با شرایط شخصی که قبلاً توافق شده است، به سرعت به توافق برسد.

* اریک تن هاخ جملات تند کارشناسان فوتبال علیه منچستریونایتد را در پایگاه تمرینی کارینگتون این تیم مطرح کرد تا تیمش را قبل از پیروزی مقابل لیورپول در روز دوشنبه با انگیزه به زمین بفرستد.

دیلی تلگراف:

* اتوبوسی که روز دوشنبه در خارج از اولدترافورد توسط هواداران منچستریونایتد مورد حمله قرار گرفت و آنها فکر می‌کردند یا بازیکنان لیورپول یا گروهی از هواداران آن را حمل می‌کرد، در واقع گروهی از کودکان آفریقای جنوبی را که طرفدار یونایتد بودند به ورزشگاه می‌آورد.

* حضور هفت ساله اوریول رومئو در ساوتهمپتون به زودی به پایان می‌رسد زیرا او آماده است تا در صورت توافق باشگاه‌ها بر سر انتقال، انتقال به باشگاه خیرونا اسپانیا را بپذیرد.

* براندون ویلیامز، فیل جونز و اکسل توانزبه قرار است راه اریک بیلی را در منچستریونایتد دنبال کنند و جدا شوند، زیرا اریک تن هاخ در حال برنامه ریزی برای اصلاح گزینه‌های دفاعی خود است.

ایندیپندنت:

* پس از تشکیل کنسرسیومی برای نجات باشگاه حاضر در پریمرشیب راگبی، حالا ورچستر وریرز امیدوار به بقا و بهبود اوضاع است.

سان اسکاتلند:

* کانر مک گرگور بوکسور، در سال ۲۰۲۲ دیداری را انجام نخواهد داد و در عوض روی اولین بازی خود در بازسازی فیلم کلاسیک Road House که متعلق به سال ۱۹۸۹ است، تمرکز خواهد کرد.

کد خبر 599225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.