آنتن‌دهی موبایل در شهرستان بن با مشکل جدی مواجه است

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: آنتن‌دهی موبایل در شهرستان بن با مشکل جدی مواجه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ در جلسه شورای اسلامی استان، اظهار کرد: ضعیف بودن اینترنت در روستای بارده و روستای لارک نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: به منظور گسترش تلفن ثابت در روستای بارده و شهر یانچشمه ضروری است که زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نبود آنتن‌دهی موبایل در شهرستان بن و گردنه بارده، افزود: با توجه به اینکه دکل مخابراتی در این شهرستان تجهیز و نصب شده، اما راه‌اندازی نشده، باعث مشکل آنتن‌دهی موبایل در بیشتر مناطق این شهرستان برای مردم و گردشگران شده است و رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به کمبود مراکز بهداشتی و درمانی در بعضی مناطق شهرستان بن، افزود: احداث خانه بهداشت بارده، تکمیل پایگاه اورژانس یان‌چشمه و آزمایشگاه مرکزی در شهرستان بن جزو مطالبات مردم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، این جلسه با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد خبر 599211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.