نیروی انسانی نخبه و فرهیخته عامل اصلی اقتدار پدافند هوایی است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رسیدن به آینده مطلوب، صلح و دوستی پایدار و قدرت برتر در منطقه از اهداف اصلی نیروهای مسلح کشورمان است، گفت: نیروی انسانی نخبه و فرهیخته عامل اصلی اقتدار و صلابت نیروی پدافند هوایی ارتش است که امنیت مرزهای هوایی کشورمان را بیش از پیش تضمین کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد صبح امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ از منطقه پدافند هوایی مرکزی (اصفهان) بازدید کرد و توان رزمی و آمادگی عملیاتی این منطقه پدافندی و گروه‌های زیرمجموعه آن را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع فرماندهان، مدیران و کارکنان این منطقه پدافندی، افزود: تربیت نیروهای متفکر، با بصیرت، متعهد و با انگیزه که به دنبال آرمان‌های نظام اسلامی و اهداف مجموعه پدافند هوایی باشند، از ضروری‌ترین اهداف اصلی فرماندهان است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رسیدن به آینده مطلوب، صلح و دوستی پایدار و نیز قدرت برتر در منطقه از اهداف اصلی نیروهای مسلح به ویژه ارتش غیور و مردمی کشورمان است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی نخبه و فرهیخته عامل اصلی اقتدار و صلابت نیروی پدافند هوایی ارتش است که امنیت مرزهای هوایی کشورمان را بیش از پیش تضمین کرده است.

وی از رونمایی و به‌کارگیری تجهیزات و دستاوردهای نوین پدافند هوایی در آینده نزدیک در سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش، خبر داد و گفت: تجهیزات و سامانه‌های پدافندی با دقت هرچه تمام، تحرکات دشمنان را هزاران کیلومتر فراتر از مرزها رصد می‌کنند و هرگونه تهدید و ورود بدون مجوز به آسمان کشورمان را مقتدرانه پاسخ می‌دهند.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد تصریح کرد: نقش‌آفرینی پدافند هوایی در اقتدار ملی و قدرت دفاعی کشورمان موجب خشم و ناکامی بیگانگان و بدخواهان ایران اسلامی شده است که به طور قطع ما به آن افتخار می‌کنیم.

کد خبر 599210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.