توسعه شهری چادگان بر پایه گردشگری است

شهردار چادگان گفت: توسعه و پیشرفت شهری این خطه، متناسب با فرصت‌های گردشگری و رونق این صنعت است.

محمد عرب‌چادگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه شهری در چادگان، اظهار کرد: تعریض خیابان‌های شهر به منظور تسهیل در ترافیک شهری و کاهش معضلات ناشی از پارک خودرو و تردد آن از سال گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفته و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: حجم بالای مسافر، ترددهای شهری شهروندان و عرض کم خیابان‌ها، منجر به بروز اختلال در ترافیک شده که این معضل با آزادسازی و تعریض بلوارها و خیابان‌ها در حال رفع شدن است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

شهردار چادگان با اشاره به ظرفیت گردشگری این شهر و وجود دهکده فرهنگی و تفریحی چادگان در این منطقه، خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت شهری این خطه متناسب با فرصت‌های گردشگری و رونق این صنعت ملی است.

عرب‌چادگانی گفت: از این پتانسیل برای مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در این حوزه استفاده شده است؛ علاوه بر دهکده سازمان عمران شهرداری چادگان و دیگر سازمان‌ها، مجتمع‌های ویلایی در این شهر و اطراف ساحل رودخانه زاینده‌رود وجود دارد که همین ظرفیت موجب جذب توریست در فصل‌های مختلف سال می‌شود.

به گزارش ایمنا، چادگان یکی از شهرستان‌های استان اصفهان است. آب و هوای مطبوع و معتدل همراه با طبیعت سرسبز و امکانات رفاهی مناسب، همگی دست به دست هم داده‌اند تا این مکان به یکی از زیباترین مناطق گردشگری اطراف اصفهان برای توریست‌ها و اهالی این شهر تبدیل شود.

کد خبر 599200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.