شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز؛ ۲ شهریورماه

کیفیت هوای کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۱۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های فرمانداری شهرری ۱۵۶ و قرچک با شاخص ۱۶۶ در وضعیت قرمز قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های رباط کریم با شاخص ۴۱، لواسانات با شاخص ۴۶، پاکدشت با شاخص ۳۱ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

وضعیت ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۴۵، پارک رازی با شاخص ۱۲۷، پاسداران با شاخص ۱۳۵، چشمه با شاخص ۱۱۲، سلامت با شاخص ۱۳۶، علم و صنعت با شاخص ۱۱۷، قائم با شاخص ۱۲۷، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۶۴، اسلامشهر با شاخص ۶۳، امام خمینی با شاخص ۷۹، باغستان شهریار با شاخص ۸۱، پردیس با شاخص ۹۳، پیشوا با شاخص ۹۱، پارک شکوفه با شاخص ۹۸، دانشگاه تهران با شاخص ۸۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۸، دماوند با شاخص ۷۱، ژئوفیزیک با شاخص ۷۴، شهریار با شاخص ۶۰، قدس با شاخص ۶۴، لواسانات با شاخص ۶۱، ورامین با شاخص ۸۹ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 599176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.